رمزگشایی اموال کوروش کمپانی امروز انجام می‌شود-راهبرد معاصر
زخمی شدن محیط‌بان اصفهانی از ناحیه چشم و سینه با شلیک مستقیم شکارچی غیرمجاز + عکس سن جدید بازنشستگی اعلام شد دستگیری در شورا و شهرداری پاکدشت به ۸ نفر رسید صدور گواهینامه رانندگی دو زبانه برای اولین بار در ایران هشدار پلیس درباره کلاهبرداری بزرگ در فضای مجازی + جزئیات حضور دادستان تهران در محل آتش‌سوزی بازار آهن تهران درخواست پلیس از مردم: این مرد را شناسایی کنید + عکس چه کسی دستور قتل مهرجویی و همسرش را داد؟ | وکیل اولیای دم: پای نفر پنجمی در میان است! اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ اعلام شد هشدار وزارت بهداشت: «صابون تریاک» مجوز ندارد آغاز ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان کنکور در دانشگاه‌ها از روز یکشنبه نتایج نهایی کنکور سراسری ۱۴۰۳ اعلام شد ایلان ماسک از محصول جدید تسلا رونمایی کرد | روبوتاکسی نه پدال دارد و نه فرمان! پیش‌بینی پلیس راهور درباره وضعیت ترافیکی محور‌های شمالی کشور مرگ نایاب‌ترین و زیباترین گربه ایران + عکس

رمزگشایی اموال کوروش کمپانی امروز انجام می‌شود

رئیس سازمان اموال تملیکی گفت: امیدواریم با رمزگشایی اموال کوروش کمپانی که امروز صورت می گیرد، بخش زیادی از مطالبات شکات جبران شود.
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۶ - ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 13
کد خبر: ۲۶۰۰۰۴

به گزارش راهبرد معاصر، عبدالمجید اجتهادی رئیس سازمان اموال تملیکی در جمع خبرنگاران در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در خصوص خودروهای لوکسی که در حال حاضر در سازمان اموال تملیکی هستند، گفت: طبق قانون منتظر صدور رأی هستیم، البته بیشتر خودروها متروکه‌اند. مقررات قانون بودجه ١۴٠٢ و ١۴٠٣ تکلیف سازمان را در ارتباط با خودروهایی که در اختیارش دارد، مشخص کرده است.

 

وی افزود: در این خصوص تکلیف اکثر خودروهای متروکه و یا ضبطی مشخص است. تعداد خودروهای لوکس که تحت عنوان قاچاق مطرح است اندک است و طبق مقررات قانون بودجه و مبارزه با قاچاق پس از صدور رأی قطعی تعیین و تکلیف خواهد شد.

 

وی در خصوص اموال کوروش کمپانی گفت: اموال کوروش کمپانی که در مزایده گذاشته شده امروز رمزگشایی آن صورت خواهد گرفت، امیدواریم با فروش خوبی مواجه شویم. ارزش خودروها نزدیک به ۴٠ تا ۵٠ میلیارد تومان بر اساس ارزش پایه کارشناسی بود که معمولاً در مزایده‌ها بیشتر خواهد شد. امیدواریم بخش زیادی از مطالبات شکات را جبران کند./مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده