عراقچی با پادشاه اردن دیدار کرد-راهبرد معاصر
آمریکا افراد و نهاد‌های مرتبط با لبنان را تحریم کرد عراقچی: تبادل پیام میان ایران و آمریکا همچنان وجود دارد توافق کره‌جنوبی، ژاپن و آمریکا، برای همکاری علیه پیونگ یانگ ماجرای جان‌باختن اتباع غیرقانونی در مرز سراوان ترک نشست اتحادیه بین المجالس جهانی حین سخنرانی نماینده «کنست» پنتاگون: استقرار سامانه تاد در اسرائیل موقتی است باکو: به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد از قلمرو کشور تعرضی به همسایگان صورت گیرد افشای جزئیاتی از روابط ترامپ با پوتین نتانیاهو در گفتگو با ماکرون: با هرگونه توقف یکجانبه جنگ در لبنان مخالفم جهاد اسلامی و جبهه مردمی فلسطین: مقاومت آماده وارد کردن ضربات دردناک به دشمن است ادعای جدید نیویورک تایمز درباره احتمال حمله اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای یا نفتی ایران + عکس پنتاگون: یک تیم نظامی آمریکا برای راه اندازی سامانه تاد وارد اسرائیل شد رسانه طالبان: داعش به دنبال بدنام کردن اسلام است «حیفا» جایگزین شهرسوخته شمونه می‌شود! مجتبی امانی در دیدار مخبر: بزودی به لبنان باز می‌گردم

عراقچی با پادشاه اردن دیدار کرد

وزیر خارجه ایران در ادامه دیدار‌های خود با مقام‌های ارشد اردن، با پادشاه این کشور دیدار کرد.
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۱ - ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 16
کد خبر: ۲۶۰۳۵۵

به گزارش راهبرد معاصر، وزیر امور خارجه ایران که به امان سفر کرده است، صبح چهارشنبه نیز با «ایمن الصفدی» معاون نخست‌وزیر و وزیر خارجه اردن دیدار و گفتگو کرده بود.

 

عراقچی در دیدار همتای اردنی، «بر ضرورت اقدام جمعی کشور‌های منطقه برای توقف ماشین جنگی رژیم اشغالگر و جلوگیری از گسترش دامنه جنگ و حراست از ثبات و امنیت منطقه تاکید کرد».

 

ایمن الصفدی وزیر خارجه اردن نیز با ابراز نگرانی شدید از وخامت شرایط امنیتی منطقه، موضع کشورش مبنی بر ضرورت پایان دادن به کشتار مردم بی‌گناه فلسطین و لبنان و نیز توقف تجاوزات علیه لبنان و جلوگیری از بی‌ثباتی بیشتر در منطقه را مورد تاکید قرار داد.

 

طرفین همچنین بر اهمیت بسیج کشور‌های منطقه و جامعه جهانی جهت کمک به آوارگان در غزه و لبنان و سوریه تاکید کردند./ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده