ترامپ: آمریکا نباید اسراییل را محدود کند-راهبرد معاصر
شهادت فرمانده گردان تل السلطان رفح به همراه السنوار انتقال ۱۷ زندانی ایرانی از گرجستان به داخل کشور بایدن: برای تحریم ایران با گروه ۷ هماهنگ خواهیم بود بیانیه رسمی حماس: یحیی السنوار سلاح به دست و در میدان نبرد به شهادت رسید اطلاعیه مهم سفارت ایران در لبنان | این اقدام برای مقاصد جاسوسی است بیانیه القسام در پی شهادت یحیی السنوار: راه ما تا آزادسازی فلسطین متوقف نخواهد شد بیانیه وزارت امور خارجه ایران در پی شهادت یحیی السنوار حماس شهادت یحیی السنوار را تایید کرد ترامپ: دوست دارم ایران را موفق ببینم؛ فقط نباید سلاح هسته‌ای داشته باشند جلالی: موافقتنامه جامع ایران و روسیه در سفر رئیس جمهور به مسکو امضا می‌شود واشنگتن‌پست: حماس از توافق پیشنهادی بایدن حمایت می‌کرد تا اینکه نتانیاهو خواسته‌های جدیدی را مطرح کرد بیانیه مهم حزب‌الله درباره مرحله جدید مقابله با رژیم صهیونیستی: منتظر روز‌های آینده باشید عراقچی در بدو ورود به ترکیه: اکنون در منطقه درک مشترکی وجود دارد | مسائل باید مسالمت‌آمیز حل شود وزیر خارجه ترکیه: احتمال درگیری میان تهران و تل آویو بالاست پنتاگون: هیچ نقشی در عملیات ترور یحیی سنوار نداشتیم

ترامپ: آمریکا نباید اسراییل را محدود کند

نامزد حزب جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهور از حمایت کامل خود از صهیونیست‌ها خبر داد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۶ - ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 19
کد خبر: ۲۶۰۵۳۹

به گزارش راهبرد معاصر، چیزی تا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در پنجم نوامبر باقی نمانده است. از این رو، نامزدهای هر دو حزب اصلی آمریکا به دنبال بالا بردن اقبال خود برای پیروزی در انتخابات هستند. جلب حمایت لابی‌ها به ویژه لابی قدرتمند صهیونیست در آمریکا باعث شده این نامزدها از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ نکنند.

 

بر این اساس، دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا و نامزد فعلی حزب جمهوریخواه در انتخابات پیش رو اعلام کرد: آمریکا نباید اسرائیل را محدود کند.

 

وی در واکنش به شهادت یحیی سنوار، رهبر سیاسی حماس به دست رژیم صهیونیستی در غزه گفت: از میان رفتن او شانس برای رسیدن به راهکاری صلح آمیز درباره جنگ غزه را افزایش داد.

 

ترامپ با حمله به بایدن، افزود: ما شاهد آن هستیم که جو بایدن در تلاش برای عقب نشاندن اسرائیل است. این در حالی است که بایدن باید دقیقاً عکس آن را انجام دهد.

 

ترامپ بارها خود را ناجی اسرائیل معرفی کرده و خروج از برجام، انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس، پذیرش حاکمیت صهیونیست‌ها بر بلندی‌های جولان اشغالی (که متعلق به سوریه است)، و توافق صلح با اعراب موسوم به توافق ابراهیم را از جمله اقداماتی می‌داند که در راستای منافع تل آویو در دوره ریاست جمهوری خود انجام داده است./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده