ارتش اردن: به هیچ هواپیمای نظامی اجازه عبور از حریم خود را ندادیم-راهبرد معاصر
رایزنی وزرای خارجه ایران و انگلیس با محوریت تجاوز اسرائیل حزب‌الله عراق: آمریکا باید بهای حمله اسرائیل به ایران را بپردازد دست رد ژنرال السیسی به سینه نتانیاهو سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین: به صورت رسمی چیزی درباره گفتگو‌ها دریافت نکرده‌ایم کامالا هریس: ایران به حمله نظامی اسرائیل پاسخ ندهد هشدار غرب به نتانیاهو: اقتصاد کرانه باختری را فلج نکن درخواست سه کشور از شورای امنیت برای تشکیل جلسه فوری درباره تجاوز اسرائیل به ایران ۱۸ شهید و مجروح در بمباران حاره صیدا در جنوب لبنان عراقچی در کمیسیون امنیت ملی: خواهان جنگ نیستیم اما از جنگ فرار نمی‌کنیم ایران: هم‌دستی آمریکا در جنایت رژیم صهیونیستی قطعی است در دیدار نمایندگان ایران و روسیه در وین چه گذشت؟ نامه عراقچی به شورای امنیت و گوترش درباره تجاوز اسرائیل افزایش شمار شهدای لبنان به ۲۶۵۳ شهید وقوع یک حادثه امنیتی سخت علیه صهیونیست‌ها در جنوب لبنان حزب الله خواستار تخلیه فوری ده‌ها شهرک صهیونیست نشین شد

ارتش اردن: به هیچ هواپیمای نظامی اجازه عبور از حریم خود را ندادیم

ارتش اردن به دنبال اقدام متجاوزانه رژیم صهیونیستی علیه ایران ادعا کرد که به هیچ هواپیمای نظامی اجازه عبور از حریم خود را نداده است.
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۷ - ۰۵ آبان ۱۴۰۳ - 2024 October 26
کد خبر: ۲۶۱۲۱۴

به گزارش راهبرد معاصر، یک منبع در نیرو‌های مسلح اردن، ظهر امروز (شنبه)، مدعی شد این کشور به هیچ هواپیمای نظامی طرف‌های درگیر در منطقه اجازه عبور از حریم خود را نداده است.

 

بر اساس گزارش وبگاه اردنی «خبرنی»، این منبع در ادامه افزود که ارتش اردن از نزدیک تنش نظامی که طی ساعات گذشته رخ داده، دنبال می‌کند.

 

منبع یادشده در پایان گفت که نیروی هوای این کشور با جدیت اوضاع را زیر نظر داشته است.

 

وزارت خارجه اردن نیز امروز شنبه در بیانیه ای تاکید کرد که تجاوز اسرائیل به ایران نقض حاکمیت این کشور و نقض قوانین بین المللی است.

 

در این بیانیه آمده است که این تجاوز یک اقدام خطرناک است که منجر به تنش های بیشتر در منطقه می شود.

 

وزارت خارجه اردن در این بیانیه تاکید کرد: نسبت به بروز درگیری هایی که ثبات و امنیت منطقه و جهان را تهدید می کنند، هشدار می دهیم. جامعه بین المللی باید به مسئولیت خود عمل کرده و اقدامات فوری در راستای توقف تجاوزها به غزه، کرانه باختری و لبنان اتخاذ کند.

 

قرارگاه پدافند هوایی جمهوری اسلامی ایران سحرگاه امروز اعلام کرد رژیم صهیونیستی، در اقدامی تنش‌زا نقاطی از مراکز نظامی در استان‌های تهران، خوزستان و ایلام را مورد حمله قرار داد که ضمن رهگیری و مقابله موفق سامانه یکپارچه پدافند هوایی با این اقدام تجاوزکارانه، آسیب محدودی به برخی نقاط وارد شد./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده