سخنگوی داعش کشته شد-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

سخنگوی داعش کشته شد

فرمانده یگان های مدافع خلق در خبری مدعی شده اند که ابوحسن المهاجر توسط نیروهای کُرد به هلاکت رسیده است.
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۲ - ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - 2019 October 28
کد خبر: ۲۶۱۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

به گزارش راهبرد معاصر؛ یک روز پس از ادعای آمریکایی ها مبنی بر کشتن ابوبکر البغدادی در حومه ادلب سوریه، مظلوم کوبانی فرمانده شبه نظامیان کُرد مستقر در شمال شرق سوریه از خلاکت ابوحسن المهاجر سخنگوی تکفیری های داعش سخن به میان آورده است.

 

به گفته یک رهبر نیروهای دموکراتیک سوریه،‌ در فاصله اندکی بعد از تایید کشته شدن ابوبکر بغدادی، رهبر داعش توسط واشنگتن سخنگوی داعش در شمال سوریه نیز کشته شده است.

 

این رهبر کرد سوریه به خبرگزاری فرانسه گفت، ابوحسن المهاجر، در این عملیات جدید کشته شده است.

 

مظلوم عبدی، فرمانده نیروهای دموکراتیک سوریه نیز در توییتر نوشت، ابوحسن المهاجر، دست راست ابوبکر بغدادی و سخنگوی داعش در روستای عین البیضه در نزدیکی جرابلس در حومه شمالی حلب کشته شده است.

 

این در حالی است که مقامات آمریکایی نیز در گفتگو با نشریه نیوزویک کشته شدن سخنگوی داعش را در یک عملیات مشترک تایید کردند.

 

ساعاتی پیش دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، در نشست خبری در کاخ سفید مرگ سرکرده اصلی تروریست‌های داعش را تایید کرد.

 

یک مقام بلندپایه پنتاگون مدعی شد جسد ابوبکر بغدادی در اختیار نیرو‌های آمریکایی قرار دارد و آزمایش دی‌ان‌ای هویت او را ثابت کرده است.

ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
0
0
خدارا هزاران بار شکر این ها انسان نیستند حیواناتی هستند در لباس انسان
تحلیل های برگزیده