کاهش بار ترافیکی با بهره‌برداری از ۴۰۰ کیلومتر شبکه بزرگراهی-راهبرد معاصر
سازمان هدفمندی یارانه‌ها: مردم حتما حساب بانکی خود را برای دریافت یارانه چک کنند عرضه اولیه سهام زاگرس دارو پارسیان در فرابورس ایران + جزییات وزیر نیرو: ۶ هزار مگاوات برق تا تابستان آتی وارد شبکه می‌شود طرح فروش نقدی و اقساطی مدیران خودرو دی ۱۴۰۳ + جدول و شرایط شرایط پیش فروش سایپا برای متقاضیان سامانه یکپارچه اعلام شد + جدول ممنوعیت فروش خودرو‌های وارداتی خارج از سامانه زیان ۲.۲ میلیارد دلاری سرقت رمزارز در ۲۰۲۴  ۴۴ میلیون نفر سود سهام عدالت گرفتند  قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۹/۳۰ قیمت مصوب میوه شب یلدا اعلام شد/ قیمت هندوانه، انار، خرمال، موز و نارنگی یارانه آذر واریز شد / دهک‌های چهارم تا نهم حسابشان را چک کنند شرایط فروش فوق العاده خودرو چانگان CS۳۵ تیپ ۳ واریز سود به بیش از ۴۴ میلیون مشمول سهام عدالت خاتمه یافت وزیر کار: ناترازی‌ها بیشتر از آنکه به شرایط امروز مربوط باشد، ریشه در برخی تصمیمات گذشته دارد آخرین قیمت ارز توافقی نیما/ دلار حواله ۶۲هزار و ۷۳۲ تومان شد

کاهش بار ترافیکی با بهره‌برداری از ۴۰۰ کیلومتر شبکه بزرگراهی

معاون شرکت ساخت و توسعه حمل‌ونقل گفت: همزمان با تکمیل شبکه بزرگراهی کشور از طریق تامین اعتبارات شاهد روان شدن بار ترافیکی خواهیم بود.
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۴ - ۱۲ آبان ۱۴۰۳ - 2024 November 02
کد خبر: ۲۶۱۸۴۹

به گزارش راهبرد معاصر. محمدرضا کدخدا زاده معاون ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور با بیان اینکه با استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی و همچنین با استفاده از توان نیروهای داخلی شاهد تکمیل شبکه بزرگراهی کشور خواهیم بود گفت: در تمامی استان‌ها شاهد تکمیل شبکه بزرگراهی خواهیم بود و این موضوع عدالتی است که‌ در اولویت برنامه های خود قرار داده ایم.

 

وی با اشاره به اینکه ساخت ۱۹ هزار کیلومتر بزرگراه در قانون بودجه جزو وظایف این شرکت است که با استفاده از  فناوری های نوین اجرایی شده است گفت:  از ابتدای سال  بخشی از این مسیرها زیر عبور قرار گرفته  و ۶ هزار کیلومتر نیز در حال اجرا است.

 

کدخدا زاده با اشاره به اولویت های برنامه شرکت ساخت که تکمیل پروژه‌های بزرگراهی است گفت: بخشی از پروژه‌ها با هدف تسریع در ساخت کریدورهای بزرگراهی، گلوگاه‌های ترافیکی و حذف محورهای حادثه خیز با همکاری سازمان برنامه و بودجه کشور و وزارت راه و شهرسازی در حال تدوین است.

 

وی ادامه داد: تکمیل ۴۰۰ کیلومتر مسیر در طول شبکه بزرگراهی به عنوان نقاط مهم و حیاتی موجب روان شدن ترافیک در تمام مسیر و رفع بخشی از محورهای حادثه‌خیز می‌شود و تکمیل شدن  این میزان  مسیر نیاز به ۷ هزار میلیارد تومان اعتبار  دارد.

 

وی با اشاره به مشارکت بخش خصوصی در ساخت آزادراه‌ها گفت: در حال حاضر مشارکت بخش خصوصی را در حوزه بهره‌برداری داریم که اگر این حضور و مشارکت از طراحی تا ساخت را دربرگیرد می‌توان گام‌های موثرتری برداشت.

 

کدخدازاده تصریح کرد: در سال گذشته ساخت و بهره‌برداری توسط بخش خصوصی بود اما موضوع اصلی درآمد پس از اجرا بود که امید است با اتفاقات مناسب بتوان شاهد بازگشت سرمایه بخش خصوصی باشیم‌./ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر