سردار سلامی: دشمنانمان پذیرفته اند که شکست خورده اند-راهبرد معاصر

سردار سلامی: دشمنانمان پذیرفته اند که شکست خورده اند

فرمانده کل سپاه در جمع شماری از بسیجیان اظهار داشت: ما جز به پیروزی به چیز دیگری فکر نمی کنیم و دشمنانمان نیز یاد گرفته اند که همواره در تقابل با ما شکست خورده اند.
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۱ - ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - 2019 November 07
کد خبر: ۲۷۱۸۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ جنگ لفظی میان تهران و واشنگتن این روزها ابعاد جدیدی یافته است. وزرای دفاع و خارجه آمریکا در خلال روزهای اخیر و همزمان با آغاز گام چهارم کاهش تعهدات هسته ای ایران به منطقه سفر کرده و مدام از تهدید تهران برای منطقه سخن می گویند.

 

مقامات سیاسی و نظامی کشورمان نیز در این نبرد دیپلماتیک و جنگ لفظی تلاش نموده اند اوج آمادگی خود را به رخ دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی بکشند.

 

در همین راستا سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، صبح امروز (پنجشنبه ۱۶ آبان) در جمع بسیجیان و سپاهیان سپاه حضرت محمد رسول الله تهران بزرگ و در آیین بهره‌برداری از ۷۰۰ پروژه عمرانی و محرومیت زدایی این سپاه در سراسر کشور، اظهار داشت: ما نمی‌توانیم در هیچ نبردی شکست بخوریم و این غیرممکن است. گروه های جهادی سربازان و افسران یک نبرد بزرگ هستند، نبردی که عزت ملت و سرزمین ما را هدف قرار گرفته است.

 

وی افزود: جنگ اقتصادی و عملیات روانی دشمن، عزت و اقتدار و سربلندی ما را هدف قرار گرفته بود، اما تمام شد.

 

فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه شما جهادی ها که باشید، ایران همیشه روز و روشن است، گفت: شما جهادی‌ها که باشید ملت ما از سختی‌ها، ساده‌تر عبور می‌کنند و به اهداف بزرگ زودتر می‌رسند.

 

سرلشکر سلامی تاکید کرد: شان ملت ما کمیت‌های کوچک نیست، مردم ما باید همیشه خوشحال و سرحال باشند.

 

وی خاطرنشان کرد: به دشمنان هم می‌گوییم هر تهدید را دنبال کنید ما آن را به فرصت تبدیل می‌کنیم و شکست خواهید خورد، چرا که شما آموخته‌اید همیشه بازنده باشید و ما هم یاد گرفته‌ایم همیشه پیروز باشیم.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده