متقاضیان مسکن ملی کلیک کنند-راهبرد معاصر
طرح ملی مسکن

متقاضیان مسکن ملی کلیک کنند

از امروز شنبه 18 آبان 98 ثبت نام مسکن ملی آغاز شده و متقاضیان مسکن ملی می توانند جزئیات را اینجا ببینند.
تاریخ انتشار: ۰۲:۳۸ - ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - 2019 November 09
کد خبر: ۲۷۳۰۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
به گزارش راهبرد معاصر، متقاضیان مسکن ملی از امروز شنبه می توانند در 10 استان اعلام شده به سامانه آباد بنیاد مسکن (سامانه طرح اقدام ملی مسکن) مراجعه کنند و نسبت به ثبت نام مسکن ملی اقدام کنند. برای این منظور قبل از مراجعه به سامانه اباد باید از موارد زیر مطلع باشید.
 
متقاضیان مسکن ملی


شرایط متقاضیان مسکن ملی

1-      تاهل
2-      5 سال سکونت در شهر مورد نظر
3-      عدم استفاده از تسهیلات مسکن (سبز بودن فرم جیم)
4-      توان سپرده گذاری 30 میلیون تومانی برای مدت 2 سال
5-      توان پرداخت ماهانه یک و نیم میلیون اقساط مسکن ملی پس از 2 سال
6-      نداشتن سابقه مالکیت مسکن
 
در صورتی که متقاضیان مسکن ملی شرایط مذکور را دارا هستند باید وارد سامانه اباد بنیاد مسکن شوند و با ارائه مدارک نسبت به ثبت نام طرح ملی مسکن اقدام کنند. قبل از آغاز ثبت نام مسکن ملی در سامانه اباد باید این اصل و تصویر این مدارک را آماده کنید که در ادامه می آید.
 

مدارک ثبت نام مسکن ملی

1-      مدارک شناسایی فرد شامل کارت ملی و شناسنامه
2-      مدارک شناسایی همسر
3-      مدارک شناسایی اعضای خانواده
4-      مدارک سکونت در شهر مورد نظر شامل اجاره نامه و...
5-      ارائه سند برای دارندگان زمین
 
متقاضیان مسکن ملی پس از آماده کرده مدارک فوق شرایط لازم برای ثبت نام مسکن ملی را دارا هستند که جزئیات آن در لطنک پایین در اختیار شما قرار داده شده است:

 
نحوه ثبت نام مسکن ملی

 

زمان ثبت نام مسکن ملی

همان طور که اطلاع دارید ثبت نام مسکن ملی در استان کرمان ماه گذشته انجام شد و ثبت نام مسکن ملی تهران از امروز شنبه 18 آبان آغاز شده است و در همین هفته ثبت نام مسکن ملی استان های سیستان و بلوچستان، قم، خراسان شمالی و جنوبی نیز در سامانه آباد بنیاد مسکن آغاز می شود.

 

سایر استان های اعلام شده نیز به مرور سامانه آباد بنیاد مسکن برای ثبت نام شان باز می شود که راهبرد معاصر به اطلاع شما خواهد رساند. بر اساس آخرین اطلاعات استان‌های گلستان، کهکیلویه و بویر احمد و کردستان نیز در هفته دوم و بدین ترتیب استان‌های همدان، یزد و چهارمحال و بختیاری نیز وارد پروسه ثبت نام خواهند شد.

 

مهلت ثبت نام مسکن ملی

بر اساس اعلام معاون وزیر راه و شهرسازی متقاضیان مسکن ملی هر استان از زمان باز شدن سامانه اباد بنیاد مسکن، برای ثبت نام طرح ملی مسکن یک ماه فرصت دارند. لذا متقاضیان ثبت نام مسکن ملی تهران تا روز 17 آذر 98 مهلت دارند وارد سامانه شوند و اطلاعاتشان را درج کنند.

 

با توجه به شلوغی سامانه ثبت نام مسکن ملی پیشنهاد می شود متقاضیان مسکن کار را به روزهای پایانی موکول نکنند و در همین هفته نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

 

 

ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
گلی فیروزی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
0
1
منی که ماهی سه میلیون تومان حقوقمه یکونیم اجاره میدهیم واگه ماهی یکونیم هم قسط دهیم جی بخوریم باد هوا اگه سی میلیون داشتیم پول پیش میدادیم اینقدر اجاره نمی دادیم ممنون
م ر
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
0
2
باسلام و احترام
اینجانب م ر .تحت پوشش هیچ ارگان دولتی نبوده و دارای دو فرزند می‌باشم .بیکار در شرایط سختی هستم .املاک ملکی بنام ندارم .مستاجر هستم .و تاکنون هیچ چیز ثبت محضری وگلنامه ی نداشته ام .
یعنی اقشاری که مثل بنده حقیر را چگونه میتوان شناسایی کرد و به داد آنها رسید .حتی پایین تر از من را .باتشکر از سایت ومدیران ملت دوست و کارآمد ‌‌‌‌ م ر.
سعیدازکاشان
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
0
1
سلام من ۱۲ساله ازدواج کردم ومستاجرم ماهی ۱۸۰۰ حقوق دارم باسه تابچع دختر مدرسه ای ماهی ۵۰۰اجاره خونه میدم الان پول پیش ندارم به ۵نفرخونه اجاره نمیدن میگن رهنی ازکجا بیارم یه سقف را بچه هام درست کنم آبرو دارم دستم خالیه توروخدا یه فکری بکنید به حال ما مستاجرها،باسپاس
تحلیل های برگزیده