سیر تا پیاز کالابرگ الکترونیک: اعلام نوبت جدید واریز یارانه کالابرگ/ جزئیات تازه از دهک‌های مشمول جزییات جدید خبر از خرید میوه با کالابرگ الکترونیکی در میادین قیمت میوه‌های بهاری در تهران اعلام شد اطلاعیه مهم صندوق بازنشستگی کشوری برای بازنشستگان عوامل موثر بر نوسان قیمت طلا خبرهای مهم از بازار مسکن برای متقاضیان مسکن از گوشت بوفالو تا ماهی؛ میزان گوشت و مرغ نابود شده در انفجار بندر اعلام شد بورس در انتظار بازگشایی نماد دومین غول خودروساز اطلاعیه مهم سازمان حمایت درباره قیمت‌گذاری خودرو‌های وارداتی پیش‌بینی بورس یکشنبه ۱۴ اردیبهشت: فشار مذاکرات برجام بر شانه‌های بازار سهام پیش‌بینی قیمت سکه و طلا فردا یک‌شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴ احتمال افزایش قیمت نان؛ مردم یارانه جدید می‌گیرند؟ افزایش شدید قیمت دلار در بازار آزاد امروز/ طغیان در بازار ارز فردا هم ادامه خواهد داشت؟ نابودی ۲۰۰هزار تن برنج در بندر شهید رجایی واقعیت دارد؟ جزییات طرح کالابرگ الکترونیک

بازدید سرزده وزیر راه از ایستگاه راه‌آهن تهران

وزیر راه و شهرسازی به طور سرزده و شبانه از ایستگاه راه آهن تهران بازدید و با مسافران حاضر در ایستگاه گفتگو کرد و شرایط تهیه بلیت و کیفیت خدمات مسافری را مورد ارزیابی قرار داد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۲ - ۲۸ اسفند ۱۴۰۳ - 2025 March 18
کد خبر: ۲۷۳۹۱۱

به گزارش راهبرد معاصر، فرزانه صادق شامگاه دوشنبه (۲۷ اسفندماه) در جریان بازدید از بخش‌های مختلف ایستگاه راه‌آهن تهران با مسافران گفتگو کرد و نظرات مردم را نسبت به خدمات ارائه شده و میزان رضایت‌مندی آنان جویا شد.

 

در ادامه این بازدید وزیر راه و شهرسازی در جمع خبرنگاران حاضر شد و با اشاره به مشاهدات خود و اظهارات مردمی نسبت موضوع دسترسی به بلیت قطار، گفت: در گفت‌وگو با مردم متوجه شدم برخلاف مسافرانی که از طریق سامانه بلیت تهیه کردند، عده‌ای از هموطنان در زمان پیک سفرها از طریق آژانس‌های مسافرتی اقدام به تهیه بلیت کرده بودند که با دشواری بیشتری مواجه شدند.

 

وی با بیان اینکه باید بررسی دقیقی در خصوص این مساله انجام شود، افزود: به طور قطع اشکالات و کمبودهایی از نظر میزان عرضه و تقاضا در ناوگان ریلی وجود دارد اما باید تلاش شود تا خدمات نسبت به میزان عرضه به بهترین شکل باشد.

 

وزیر راه و شهرسازی بر ضرورت پاسخگویی و حفظ شأن و احترام مسافران تاکید کرد و گفت: امشب از دو قطار بازدید انجام شد که از نظر ما کیفیت قابل قبولی داشتند، اما باید مسافران نظرات خود را نسبت به کیفیت قطارها و واگن‌ها از طریق سامانه ۵۱۴۹ صدای مسافر شرکت راه‌آهن اعلام کنند.

 

صادق در ادامه خاطرنشان کرد: هر قطاری با هر تعداد ستاره‌، باید بهترین پاسخگویی را به هم‌وطنان داشته باشند و مردم نظرات خود را اعلام کنند.

 

گفتنی است، وزیر راه و شهرسازی به همراه سعید رسولی معاون حمل و نقل وزارتخانه و جبارعلی ذاکری مدیرعامل راه آهن در آستانه نوروز ۱۴۰۴ به صورت سرزده از قسمت‌های مختلف ایستگاه راه آهن تهران بازدید کرد.

 

در این بازدید وزیر راه و شهرسازی ضمن گفت‌وگوی صمیمی با مسافران، خدمه قطارها و کارکنان شرکت راه آهن بر ارائه خدمات شایسته به مسافران نوروزی و نظرسنجی مستمر در راستای ارتقای کیفیت خدمات به مسافران تاکید کرد.

 

همچنین وزیر راه و شهرسازی از زحمات و تلاش‌های کارکنان راه آهن قدردانی کرد./ مهر

ارسال نظر
آخرین اخبار