نحوه فعالیت مدارس خوزستان اعلام شد هشدار هواشناسی به این مناطق تهران / پیش بینی وضعیت جوی ۲۶ آبان ۱۴۰۴ ماجرای صدور کارت‌های صلیب سرخ، کهنه سربازان، معیشت و غرامت برای آزادگان چیست؟ تونل توحید ساعاتی دیگر مسدود می‌شود ۳۰۳ هزار سایت قمار مسدود شدند استانداری تهران: خروج بیش از ۴۷۰ هزار نفر از اتباع غیر مجاز از ایران، موجب آزادسازی ۳ هزار کلاس درس شده بزرگ‌ترین محموله مخدر شیشه در جنوب شرق کشور زمین گیر شد جزئیات اجرای بازنشستگی مادران شاغل با ۲۰ سال سابقه جزئیات مرحله جدید ارائه سبد غذایی به مادران باردار و دارای شیرخوار / افزایش اعتبار رفع سوء تغذیه کودکان شناسایی ۴۱ هزار مبتلا به اچ‌آی‌وی در ایران / درمان ایدز در ایران رایگان است؟ ورود سامانه بارشی به کشور؛ آغاز بارش باران و برف در ۱۹ استان/ برف ارتفاعات این مناطق را سفیدپوش کرد سلطان چک‌های بلامحل در ایران به دام افتاد جزئیات طرح جایگزینی موتورسیکلت‌های فرسوده خبر خوش برای بازنشستگان / جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان چاقوکشی راننده اتوبوس برای مسافران هجده شهر در وضعیت قرمز

استفاده از نسخ کاغذی درصورت قطع سامانه‌ بیمه

 مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: در شرایط اضطرار اگر سامانه های الکترونیک قطع شود، طبق آیین نامه مصوب شده می توان از نسخه کاغذی استفاده کرد.
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۸ - ۳۱ خرداد ۱۴۰۴ - 2025 June 21
کد خبر: ۲۸۱۴۰۵

به گزارش راهبرد معاصر، محمدمهدی ناصحی، مدیر عامل سازمان بیه سلامت ایران در نشستی که به منظور بررسی اقدامات و عملکرد بیمه سلامت ایران در شرایط اضطرار کنونی با حضور مدیران ارشد ستادی و استانی برگزار شد ، نسبت به تمدید خودکار پوشش بیمه ای بیمه شدگان دارای بیمه رایگان در این سازمان تاکید کرد.

محمد مهدی ناصحی در این نشست ضمن تاکید بر بروز رسانی پرداختی‌ها به دانشگاه‌ها گفت: در همین خصوص و در بحث دارو و شیر خشک منابع مورد نیاز به داروخانه ها پرداخت شده است.

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران افزود: در شرایط اضطرار اگر سامانه های الکترونیک قطع شود، طبق آیین نامه مصوب شده می توان از نسخه کاغذی استفاده کرد. 
وی تصریح کرد: برای حوزه سرپایی 70 درصد و در بخش بستری تا 90 درصد به صورت علی الحساب پرداخت می شود، برای بیماران صعب العلاج ما به التفاوت به صورت خسارت متفرقه پرداخت خواهد شد. 

گفتنی است در این نشست برخی مشکلات توسط ادارات کل استانی مطرح و برای حل آن راهکارهای اجرایی اندیشیده شد. 

لازم به ذکر است در این جلسه مرکز امور مشتریان و اطلاع رسانی نیز تاکید کرد که پاسخگویی به بیمه شدگان همانند گذشته از طریق سامانه 1666 و سایر درگاه های خدمات غیر حضوری به صورت 24 ساعته انجام شده و مشکلی در این خصوص وجود ندارد./تسنیم

ارسال نظر
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار