قیمت کتاب‌های درسی افزایش می‌یابد؟ رئیس قوه‌قضائیه به قضات: تا جای ممکن قرار‌های منجر به بازداشت را طوری صادر کنید که فرد امکان تامین آن را داشته باشد اعلام جرم دادستانی تهران علیه یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد دستگیری اوباش محله فلاح به اتهام درگیری‌های مسلحانه توسط پلیس پایتخت تسهیلات ویژه برای مشمولان پذیرفته شده در آزمون‌های سراسری ۱۴۰۴ وزارت علوم: اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه‌ها مشمول فوق‌العاده خاص خواهند شد تاخیر ۲ ساعته در آغاز فعالیت ادارات برخی شهر‌های خوزستان راز تشکیل هسته سیاره مشتری فاش شد فعالیت‌های دریایی در خزر ممنوع شد گرمای هوا شکسته می‌شود / کاهش ۲ تا ۳ درجه‌ای دما در کل کشور از پنجشنبه رشته‌های جدید کاردانی به کارشناسی سال ۱۴۰۴ اعلام شد؛ آغاز فرصت ثبت نام ۱۳ کیلو طلای قاچاق توقیف شده در فرودگاه تحویل مراجع ذیصلاح شد تعزیرات: قیمت‌گذاری بی‌ضابطه برنج داخلی باعث نابسامانی بازار شده است قانون مطبوعات تغییر می‌کند؟ ترافیک پنج کیلومتری در کندوان و هراز/ ادامه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال

استفاده از نسخ کاغذی درصورت قطع سامانه‌ بیمه

 مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: در شرایط اضطرار اگر سامانه های الکترونیک قطع شود، طبق آیین نامه مصوب شده می توان از نسخه کاغذی استفاده کرد.
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۸ - ۳۱ خرداد ۱۴۰۴ - 2025 June 21
کد خبر: ۲۸۱۴۰۵

به گزارش راهبرد معاصر، محمدمهدی ناصحی، مدیر عامل سازمان بیه سلامت ایران در نشستی که به منظور بررسی اقدامات و عملکرد بیمه سلامت ایران در شرایط اضطرار کنونی با حضور مدیران ارشد ستادی و استانی برگزار شد ، نسبت به تمدید خودکار پوشش بیمه ای بیمه شدگان دارای بیمه رایگان در این سازمان تاکید کرد.

محمد مهدی ناصحی در این نشست ضمن تاکید بر بروز رسانی پرداختی‌ها به دانشگاه‌ها گفت: در همین خصوص و در بحث دارو و شیر خشک منابع مورد نیاز به داروخانه ها پرداخت شده است.

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران افزود: در شرایط اضطرار اگر سامانه های الکترونیک قطع شود، طبق آیین نامه مصوب شده می توان از نسخه کاغذی استفاده کرد. 
وی تصریح کرد: برای حوزه سرپایی 70 درصد و در بخش بستری تا 90 درصد به صورت علی الحساب پرداخت می شود، برای بیماران صعب العلاج ما به التفاوت به صورت خسارت متفرقه پرداخت خواهد شد. 

گفتنی است در این نشست برخی مشکلات توسط ادارات کل استانی مطرح و برای حل آن راهکارهای اجرایی اندیشیده شد. 

لازم به ذکر است در این جلسه مرکز امور مشتریان و اطلاع رسانی نیز تاکید کرد که پاسخگویی به بیمه شدگان همانند گذشته از طریق سامانه 1666 و سایر درگاه های خدمات غیر حضوری به صورت 24 ساعته انجام شده و مشکلی در این خصوص وجود ندارد./تسنیم

ارسال نظر