بدوبیراه گفتن ترامپ به پلوسی-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

بدوبیراه گفتن ترامپ به پلوسی

رئیس جمهور آمریکا با انتشار پیامی بار دیگر رئیس مجلس نمایندگان این کشور را مورد حمله لفظی قرار داد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۸ - ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - 2019 November 19
کد خبر: ۲۸۲۹۶

به گزارش راهبرد معاصر؛  «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در این پیام که در توئیتر منتشر شده می نویسد: نانسی پلوسی گفته است این خطرناک است که به رای دهندگان اجازه بدهیم درباره سرنوشت ترامپ تصمیم بگیرند.

 

در این پیام آمده است: این اظهارات همان حرف های فاکس نیوز به زبان دیگری هستند. پلوسی فکر می کند من در انتخابات پیروز می شوم و نمی خواهد این شانس را به مردم بدهد تا تصمیم بگیرند. پلوسی همانند Al Green می خواهد سیستم انتخاباتی ما را تغییر دهد . او یک احمق است.

 

پلوسی طی روزهای گذشته پیشنهاد استعفای ترامپ را داده بود.
منبع: مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار