با #6369* مشمول دریافت طرح معیشتی شوید-راهبرد معاصر

با #6369* مشمول دریافت طرح معیشتی شوید

وزارت رفاه با انتشار اطلاعیه ای از خانواده هایی که مشمول دریافت طرح معیشتی نشده و خود را واجد شرایط دریافت آن می دانند، خواست تا کد ملی خود را به #6369* ارسال نمایند.
تاریخ انتشار: ۰۰:۳۲ - ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - 2019 November 24
کد خبر: ۲۸۷۰۹
تعداد نظرات: ۳ نظر

به گزارش راهبرد معاصر؛ مرحله سوم پرداخت طرح معیشتی دولت، ساعت 24 امشب، دوم آذرماه به حساب ۲۰ میلیون نفر دیگر از واجدین شرایط واریز شد و با این حساب، مجموع دریافت کنندگان کمک معیشتی دولت به ۶۰ میلیون نفر رسید. بر این اساس به خانوارهای یک نفره 55 هزار تومان، دونفره 103 هزار تومان، سه نفره 138 هزار تومان، چهار نفره 172 هزار تومان و پنج نفره به بالا 205 هزار تومان یارانه حمایتی جبرانی افزایش قیمت بنزین تعلق گرفت.

 

وزارت رفاه از سرپرست خانوارهایی که در آخرین پرداخت مشمول سبد حمایتی نشده‌اند و خود را واجد شرایط می‌دانند خواست شماره ملی خود را به کد دستوری #6369* ارسال کنند.

 

در بیانیه وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی آمده است: به اطلاع هموطنان عزیز می‌رساند که کلیه سرپرست خانوارها که در آخرین پرداخت مشمول سبد حمایتی نشده اند لیکن خود را واجد شرایط می دانند می توانند از ساعت 8  صبح یکشنبه سوم آذرماه درخواست شماره ملی سرپرست خانوار خود را به کد دستوری #6369* ارسال کنند. در این صورت ظرف 24 ساعت برای آنها کد رهگیری ارسال می شود.

ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
reza
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
0
0
گفتید که از ساعت هشت۳/۹/۹۸ کد دستوری فعال میشه ولی از دسترس خارج شده
چرا؟
Masoud
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
0
0
با سلام، هر چی *۶۳۶۹# رو میگیرم میگه اشتباهه، لطفا پیگیری کنید
محمود طا لبی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
0
0
09124128508
تحلیل های برگزیده