خنثی کردن اقدام تروریستی در عسلویه-راهبرد معاصر
رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

خنثی کردن اقدام تروریستی در عسلویه

دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان از خنثی کردن پروژه تروریستی دشمنان در تاسیسات عسلویه خبر داد.
تاریخ انتشار: ۰۰:۱۵ - ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - 2019 November 25
کد خبر: ۲۸۷۹۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ علی ربیعی سخنگوی دولت چندی پیش در گفتگوی خبری اش با رسانه ها از تلاش ناکام گروه هایی برای انفجار در خط لوله نفتی عسلویه و برنامه ریزی برای حمله به مراکز حساس مخابراتی در شیراز و برخی مراکز نظامی دیگر خبر داده بود.

 

دبیر شورای عالی امنیت ملی کشور در گفتگویی با آنا به تایید مساله فوق الذکر پرداخته و اظهار داشته است: «حمله به عسلویه توسط دشمن برنامه‌ریزی شده بود».

 

وی اضافه کرد: «به نظر می‌آید دشمن به دنبال این بود تا کاری را که انصار‌الله یمن در حمله به تأسیسات سعودی کرد، در اینجا تلافی کند که نتوانست موفق شود».

 

حمله دو ماه پیش پهپادی انصارالله یمن به مراکز حساس نفتی آرامکو سعودی با خشم این کشور و همپیمانان بین المللی اش همراه بود. سعودی، رژیم صهیونیستی و ایالات متحده آمریکا، مکررا ایران را به دست داشتن در این حمله متهم کرده بودند.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار