اعتراف برخی از اغتشاشگران به ارتباط با رژیم صهیونیستی-راهبرد معاصر
جزئیات سفر مخبر به قزاقستان مردم با مشارکت در انتخابات بر سرنوشت خود اثر می‌گذارند درخواست رضایی از بختیاری‌ها و لُرها برای رای به جلیلی رهبر انقلاب: کسانی که دور اول رأی ندادند مخالف نظام نیستند مجلس خبرگان رهبری: مشارکت مردم ثمرات بسیاری برای کشور دارد واکنش سخنگوی دولت به نمایش نمودار تورم در مناظره انتخاباتی پزشکیان: کاری می‌کنم تا جوانان دیگر حسرت خارج را نخورند باقری: لبنان جهنم بی بازگشت صهیونیست‌ها است خاندوزی خبر داد: رشد تولید ناخالص داخلی بدون نفت و سرمایه‌گذاری در دولت رئیسی تبلیغات نامزدها ساعت ۸ صبح فردا به پایان می‌رسد ثبت‌نام آزمون استخدامی ۱۴۰۳ دستگاه‌های اجرایی از فردا آغاز می‌شود امیر الهامی: حضور پرشور مردم در انتخابات موجب انسجام ملی می‌شود پزشکیان: مگر برنامه دارید؟ برنامه به کتاب آوردن نیست/ جلیلی: دلار ۳هزار تومان را ۳۰هزار تومان کردید؛ کسی نیستم که در مواجهه با اولین مشکل، بهانه بیاورم سردار پاکپور: مهندسی رزمی نیروی زمینی سپاه در مردم‌یاری نیز فعال است

اعتراف برخی از اغتشاشگران به ارتباط با رژیم صهیونیستی

جانشین قرارگاه ثارالله در گفتگویی از اعتراف برخی از اغتشاشگران به ارتباط با رژیم صهیونیستی پرده برداشته است.
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۴ - ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - 2019 December 02
کد خبر: ۲۹۶۰۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ بیش از دو هفته از زمان آغاز طرح افزایش قیمت بنزین و وقوع برخی اغتشاشات پراکنده در سطح کشور می گذرد، با این حال سخن گفتن پیرامون نحوه اجرای طرح یاد شده و پیامدهای امنیتی، اقتصادی و سیاسی اغتشاشات همچنان در صدر اظهارات مسئولین سیاسی، قضایی و فرهنگی کشور قرار دارد.

 

حمایت بی پرده منافقین، سلطنت طلبها و مقامات سیاسی و نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی از اغتشاشگران از ابتدای آغاز آشوبها بر گمانه زنی ها مبنی بر ارتباط ارگانیک میان آنان و شماری سران اغتشاشات دامن زده بود. برخی مقامات امنیتی کشور نیز در خلال روزهای گذشته تلویحا به این مسئله اشاره نموده اند.

 

در جدیدترین این اظهارات، جانشین قرارگاه ثارالله در گفتگویی از اعتراف برخی از اغتشاشگران به ارتباط با رژیم صهیونیستی پرده برداشته است.

 

سردار محمد‌اسماعیل کوثری در گفت‌وگویی با تسنیم با اشاره به اغتشاشات و آشوب‌های اخیر در برخی ‌نقاط کشور به‌بهانه افزایش قیمت بنزین اظهار داشت: برخی از افراد از این موقعیت و مطالبه مردمی به‌دنبال سوء استفاده بودند که با لطف خدا این موضوع جمع شد.

 

جانشین قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ‌با بیان اینکه ‌روزی که مقام معظم رهبری سخنرانی‌ و موضوع را تبیین فرمودند مردم خیلی زود صف خود را آشوبگران  جدا کردند، افزود: کسانی که عامل و سرسپرده دشمن بودند در این حوادث دست به جنایت‌ها و آتش‌سوزی زدند.

 

سردار کوثری با یادآوری اینکه کسانی که عامل این اغتشاشات بودند دست به کارهایی زدند که باعث رنجش مردم شد، عنوان کرد: ‌این افراد شناسایی شده‌اند و خیلی از این افراد نیز دستگیر شده‌اند و حتماً از این افراد بازجویی می‌شود.

 

کوثری با ابراز اینکه سرنخ‌هایی پیدا شده که گران شدن بنزین بهانه بود و اصل ماجرا چیز دیگری است، گفت: اصل قضیه این است که استکبار جهانی می‌خواهد با اقدامات خود ما را زمین بزند که به‌لطف خدا هر دفعه سریع‌تر از دفعات قبل دشمنان را زمین زدیم.

 

وی اضافه کرد: باید با هوشیاری این مسیر را ادامه دهیم و مشکلات مردم را ــ که صاحب اصلی این انقلاب هستند ــ تا حد زیادی حل کنیم.

 

وی در پاسخ به سؤالی در مورد اینکه آیا بین دستگیر‌شدگان و آتش‌زنندگان افرادی هستند که ارتباطاتی با رژیم صهیونیستی داشتند، اظهار داشت: وقتی که مسئولان گفتند قطعاً سندهایش موجود است و در بازجویی‌های انجام‌شده خودشان این ارتباط را قبول کردند و این مسئله در حال پیگیری است که تمام زوایای آن مشخص شود.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده