کنگره بزرگداشت ۹۲ هزار شهید بسیجی آغاز شد-راهبرد معاصر

کنگره بزرگداشت ۹۲ هزار شهید بسیجی آغاز شد

کنگره بزرگداشت ۹۲ هزار شهید بسیجی صبح امروز و با حضور مسئولین ارشد نظامی در ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آزادی، آغاز بکار کرد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۶ - ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - 2019 December 04
کد خبر: ۲۹۷۹۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ کنگره ۹۲ هزار شهید بسیجی در سه سطح ملی، استانی و اقشار از چهارشنبه سیزدهم آذر در استادیوم ۱۲ هزار نفری تا ظهر آغاز بکار کرد.

 

صبح امروز با حضور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین و جمعی دیگر از مسئولین و فرماندهان سپاه و بسیج و با حضور گسترده مردم و خانواده‌های شهدا این کنگره کار خود را آغاز نمود.

 

سردار یزدی فرمانده سپاه تهران بزرگ در این مراسم طی سخنانی اظهار داشت: ما در هفته بسیج برنامه های متعددی برای گرامیداشت شهدا و خانواده های بسیجی داشتیم و مسابقات مختلف علمی، فرهنگی، ورزشی و قرانی با محوریت شهدا برگزار شد.

 

وی با اشاره به برگزاری یادواره های شهدا گفت: بسیج دانش آموزی ۴۰ هزار یادواره شهدا در ۴۰ هزار مدرسه سراسر کشور برگزار کرد.

 

سردار یزدی با اشاره به چهلمین سالگرد تاسیس بسیج مستضعفین، تصریح کرد: امروز بسیجیان در صحنه‌های مختلف حضور دارند و هم پیمان می‌شوند در ولایتمداری و حضور در صحنه‌های مختلف باید راه شهدا را بپیمایند و دست در دست ولایت داشته باشند.

 

فرمانده سپاه تهران گفت: یادواره شهدا برای مسئولین هم پیام‌هایی دارد، مسئولین باید بدانند برای انتقال پیام شهدا به نسل جدید ابتدا خود تفکر بسیجی داشته و این تفکر را در خود احیا و به نوع تفکر و روش عمل کنند.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار