لغو میزبانی آسیایی تیم‌های ایرانی؛ وزارت ورزش وارد عمل شد

لغو میزبانی آسیایی تیم‌های ایرانی؛ وزارت ورزش وارد عمل شد معاون وزارت ورزش از تلاش مسئولان ورزش کشور برای بازگرداندن میزبانی های بین‌المللی تیم های ایرانی خبر داد.  
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۵ - ۱۸ بهمن ۱۴۰۴ - 2026 February 07
کد خبر: ۳۰۱۱۸۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ چندی قبل بود که کنفدراسیون فوتبال آسیا از لغو میزبانی نمایندگان ایران در رقابت های قاره‌ای و برگزاری مسابقات در کشور ثالث خبر داد. در این شرایط استقلال، سپاهان و تراکتور سه نماینده ایران در لیگ قهرمانان و لیگ نخبگان آسیا مجبور به میزبانی از حریفان خود در کشور ثالث شده‌اند.

لغو میزبانی نمایندگان ایران باعث شده تا مسئولان وزارت ورزش وارد عمل شوند و برای بازگرداندن میزبانی تیم های کشور تلاش کنند.

شروین اسبقیان معاون وزیر ورزش در این خصوص گفت: «وزارت ورزش با دستور وزیر و از طریق روابط بین الملل فدراسیون ها و خود فدراسیون ها و همچنین کمیته های ملی المپیک و پارالمپیک پیگیر دیپلماسی ورزشی است که باید اتفاق بیفتد. روابط بین المللی وزارت ورزش هم در این زمینه پیگیری های جدی دارد.»
او ادامه داد: «این موضوع در دستور کار وزارت ورزش و معاونت قهرمانی است و پیگیر آن هستیم. با هماهنگی خوبی که با فدرسیون ها و کمیته های المپیک و پارالمپیک داریم، پیگیر اقدامات مان هستیم و امیدواریم به زودی خبرهای خوبی داشته باشیم.»/مهر

کلمات کلیدی: وزارت ورزش
ارسال نظر
captcha
تحلیل های برگزیده
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار