نامه سفیر ایران به مدیرکل سازمان جهانی مالکیت فکری در پی تجاوز آمریکا
سفیر ایران در ژنو در پی تجاوز آمریکا و رژیم اسرائیل به ایران نامهای به مدیرکل سازمان جهانی مالکیت فکری نوشت. 
به گزارش راهبردمعاصر، علی بحرینی سفیر ایران در ژنو در نامهای به مدیرکل سازمان جهانی مالکیت فکری (@WIPO)، توجه فوری را به حملات مسلحانه غیرقانونی، عمدی و فاحش ایالات متحده و رژیم اسرائیل علیه حاکمیت ملی و تمامیت ارضی ایران، که نقض آشکار قوانین بینالمللی و منشور سازمان ملل متحد است، جلب کرد.
او تأکید کرد که این اقدام تجاوزکارانه توسط محور ایالات متحده و رژیم اسرائیل نه تنها صلح و امنیت بینالمللی و منطقهای را تهدید میکند، بلکه تهدیدی دیرینه و جدی برای ثبات اکوسیستم نوآوری و مالکیت فکری محسوب میشود که در تضاد آشکار با کنوانسیون تأسیس WIPO است که خواستار احترام به حاکمیت کشورهای عضو و همچنین ترویج مالکیت فکری است./تسنیم