ترابیان پس از ۴ ماه از استقلال جدا شد / باشگاه خواهان تمدید نبود
رئیس سازمان فوتبال باشگاه استقلال جدا شد. 
به گزارش راهبردمعاصر، عباس ترابیان رئیس سازمان فوتبال باشگاه استقلال از این باشگاه جدا شد.
ترابیان که چهار ماه پیش به این عنوان منصوب شده بود، با توجه به پایان قراردادش در تاریخ ۳۰ فروردین ماه سال جاری و عدم تمایل باشگاه به همکاری دوباره با او در محل باشگاه حاضر نشد.
ترابیان پیش از حضور در استقلال سالها سابقه حضور در فدراسیون فوتبال را داشت./ایسنا