شکار جدید پدافند هوایی ایران؛ پهپاد «اوربیتر» دشمن در قشم ساقط شد
ارتش از ساقط شدن یک فروند پهپاد «اوربیتر» دشمن متجاوز در منطقه قشم خبر داد. 
به گزارش راهبردمعاصر؛ ارتش اعلام کرد: بامداد امروز، یک فروند پهپاد «اوربیتر» دشمن متجاوز آمریکایی- صهیونی با رهگیری و شلیک موفق سامانه نیروی پدافند هوایی ارتش و تحت شبکه یکپارچه قرارگاه مشترک پدافند هوایی کشور، در منطقه قشم مورد اصابت قرار گرفت و منهدم شد./ایسنا