چه کسی جانشین جلالی در مرکز پژوهش‌های مجلس می‌شود؟-راهبرد معاصر
رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

چه کسی جانشین جلالی در مرکز پژوهش‌های مجلس می‌شود؟

با رفتن کاظم جلالی سفیر جدید ایران در روسیه، گزینه‌های جانشینی وی در مرکز پژوهش‌های مجلس تعیین شد.
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۳ - ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - 2019 December 18
کد خبر: ۳۱۲۰۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ با فرا رسیدن زمان حضور کاظم جلالی سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در روسیه، براساس آیین‌نامه داخلی پارلمان جایگزین او در مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی باید توسط لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی تعیین شود.

 

براساس اخبار رسیده به خبرنگار ما، آقای لاریجانی تصمیم دارد به دلیل اینکه تنها حدود ۶ ماه از زمان دور دهم مجلس باقی مانده، به جای تعیین رئیس جدید برای مرکز پژوهش‌ها یک سرپرست را انتخاب کند و در این راستا نام دو نفر بیان شده و قرار است در روزهای آتی یک نفر از آنها گزینه نهایی برای سرپرستی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی باشد.

 

حمیدرضا فولادگر نماینده مردم اصفهان در مجلس، رئیس کمیسیون ویژه تولید و اصل۴۴ مجلس و حسین افشین معاون زیربنایی و امور تولیدی مرکز پژوهش‌ها دو گزینه مورد نظر برای جانشینی جلالی هستند.

 

کاظم جلالی بعد از استعفا از نمایندگی مجلس همچنان به عنوان رئیس مرکز پژوهش‌ها به فعالیت خود ادامه داد و عباسی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس در این مورد به باشگاه خبرنگاران جوان، اعلام کرد؛ مطابق قانون تا زمانی که جلالی ریاست مرکز پژوهش‌‌ها را برعهده دارد و به روسیه نرفته است، نمی‌توان رئیس جدید را انتخاب کرد. جلالی روز یکشنبه و پیش از عزیمت به محل ماموریت خود در روسیه با رئیس جمهور دیدار و گفت‌وگو کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار