آخرین وضعیت تعطیلی مدارس کشور فردا سه شنبه ۳ دی ۹۸-راهبرد معاصر

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس کشور فردا سه شنبه ۳ دی ۹۸

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس کشور فردا سه شنبه ۳ دی ۹۸ را در ادامه می‌خوانید.
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۲ - ۰۲ دی ۱۳۹۸ - 2019 December 23
کد خبر: ۳۱۶۴۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ با بارش برف و باران در برخی از شهرها، افزایش آلودگی هوا و همچنین شیوع آنفولانزا در کشور شاهد تعطیلی مدارس خواهیم بود و راهبرد معاصر اخبار لحظه ای آخرین وضعیت تعطیلی مدارس کشور فردا سه شنبه ۳ دی ۹۸ را در اختیار مخاطبان قرار می دهد.

 

تعطیلی مدارس ابتدایی تبریز برای چهارمین روز متوالی

طبق اعلام کارگروه ویژه کاهش آلودگی هوای استان، مدارس ابتدایی، مراکز پیش دبستانی و مهدکودک‌های شهرهای تبریز، سردرود و باسمنج روز سه شنبه سه دی به علت آلودگی هوا تعطیل اعلام شد.

 

با تصمیم این کارگروه با توجه به پایدار بودن وضعیت جوی شهر تبریز و به منظور پیشگیری از افزایش آلایندگی، مدارس شهرهای تبریز، سردرود و باسمنج در مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی در روز سه شنبه ۳ دی در دو نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل خواهد بود.

 

تعطیلی مدارس استان تهران و البرز تا پایان هفته جاری

معاون عمرانی استانداری البرز گفت: با توجه به استمرار آلودگی هوا، مهدهای کودک، پیش دبستانی‌ها و مدارس استان البرز در تمامی مقاطع سه شنبه و چهارشنبه تعطیل شد.

 

روز گذشته نیز استاندار تهران گفت: مدارس استان تهران به غیر از فیروزکوه و دماوند تا پایان هفته به علت آلودگی هوا تعطیل شد.

 

مدارس شهرستان آبیک در روزهای سه شنبه و چهارشنبه تعطیل شد

فرماندار شهرستان آبیک گفت: با تصمیم کمیته شرایط اضطرار آلودگی هوا به دلیل افزایش آلاینده ها تمامی مدارس و دانشگاه های شهرستان آبیک فردا سه شنبه و پس فردا چهارشنبه تعطیل شد.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار