ترامپ در تله پرستوی روسی !-راهبرد معاصر

ترامپ در تله پرستوی روسی !

افشاگری های تازه نشان می دهد که ملانیا ترامپ ، همسر رئیس جمهور آمریکا از سال ۱۹۸۸ در مراکز کا.گ.ب به عنوان جاسوس آموزش دیده است . دلیل وابستگی ترامپ به پوتین و تبعیت او از سیاست های مسکو ، حضور ملانیا ترامپ دانسته شده که نقش اصلی در کاخ سفید را برعهده دارد . توضیحات بیشتر را در ادامه با بخوانید.
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۳ - ۰۹ دی ۱۳۹۸ - 2019 December 30
کد خبر: ۳۲۱۷۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ ملانیا ترامپ هسمر دونالد ترامپ بانوی اول در آمریکا است . او فعالیت های زیادی از وقتی که همسرش رییس جمهور آمریکا شده انجام میدهد ؛ و به ۶ زبان زنده دنیا از جمله روسی مسلط است که تا حالا اون رو پنهان کرده بود !ملانیا در سن ۱۲ سالگی به اشتازی فروخته شد و زیر دست پوتین آموزش دیده است .در آشنایی ترامپ و ملانیا ولادیمیر پوتین و جفری اپستاین نقش بسیاری داشتند ، و در کل باعث آشنایی ترامپ و ملانیا جفری اپستاین بود .

ترامپ در تله پرستوی روسی !
 

جزئیات بیشتر درباره آشنایی ملانیا با ترامپ
چندی پیش و پس از مرگ مشکوک «جفری اپستاین» دلال مشهور جهان در صنعت سکس، وب سایت ایتالیایی «ایلفاروسولموندو» گزارش مفصلی درباره رابطه گسترده این قاچاقچی بزرگ دختران زیبارو با «دونالد ترامپ» منتشر کرد. در این گزارش، چنان چه در پی می آید، به چگونگی آشنایی ترامپ با «ملانیا» و نقش ویژه «ولادیمیر پوتین» از یک سو و جفری اپستاین از سوی دیگر در این آشنایی پرداخته شده است.داستان «ملانیا» همسر سوم ترامپ هم به نوعی تکرار همان داستان همسر اول اوست. ملانیا در سن کمتر از ۱۲ سال شناسایی و به نهاد امنیتی آلمان شرقی موسوم به «اشتازی» فروخته و در نهایت توسط «جفری اپستاین» به ترامپ معرفی شد. معرفی ملانیا به ترامپ مهم ترین شاهکار اپستاین در زندگی حرفه‌ای‌اش بود.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران و رکنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار