اسلامی: جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی در ایران خوانده می‌شود-راهبرد معاصر
برنامه هفتم منابع مناسبی برای بالندگی دانشگاه‌ها فراهم کرده است خطیب: امنیت و قدرت ایران مورد اعتراف دوست و دشمن است رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه

اسلامی: جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی در ایران خوانده می‌شود

وزیر راه و شهرسازی گفت: جعبه سیاه جزو لایفنک اجزای بررسی سانحه است و مسئول بررسی سانحه، سازمان هواپیمایی کشوری است و آماده‌سازی سخت‌افزار و نرم‌افزار آن در حال انجام است.
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۰ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - 2020 January 22
کد خبر: ۳۴۱۹۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی ظهر امروز در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره سفر اخیر خود به اوکراین گفت: در این سفر، من حامل پیام تسلیت رئیس جمهور کشورمان به دولت و ملت اوکراین بودم و با رئیس جمهور، بخشی از کابینه، وزیر خارجه و حمل و نقل اوکراین دیدار داشتم و آن‌ها هم از همراهی ایران تشکر کردند.

 

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: در این سفر تاکید شد که روند بررسی سانحه به صورت مشارکتی و طبق دیسیپلین مربوط به سوانح انجام شود و نتایج نهایی آن نیز اطلاع رسانی شود. این سفر بسیار سفر موثری بود این سانحه هم در دست بررسی دقیق است و نتایج آن اعلام می‌شود.

 

وی در مورد اینکه چه کسی مسئول بررسی جعبه سیاه هواپیما است، بیان داشت: جعبه سیاه جزو لایفنک اجزای بررسی سانحه است و سانحه هم در ایران رخ داده و مسئول بررسی سانحه سازمان هواپیمایی کشوری است و این کار در دست بررسی است و آماده سازی سخت افزار و نرم افزار آن در حال انجام است.

 

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: یک هیات بررسی سانحه برای بازبینی مدارک هواپیما به اوکراین سفر کرده است، بعد از بازگشت این هیات تیم مشترکی با اوکراین و تمامی اعضایی که طبق قوانین باید در بررسی سانحه شرکت کنند تشکیل می‌شود.

 

اسلامی در پایان گفت: سازمان هواپیمایی ایران بعد از سانحه هم با شرکت بوئینگ و هم اوکراین تماس گرفته و آن‌ها نیز برای همکاری اعلام آمادگی کرده و نمایندگان خود را فرستادند و طبق دیسیپلیین کار در حال انجام است. اگر این تیم بررسی سانحه در بازگشایی و پردازش اطلاعات به مشکل بخورند ممکن است خودش تصمیم بگیرد چگونه از سایر کسانی که امکانات دارند کمک بگیرد.

منبع: فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده