مجموعه اپیزودی دهه فجر تلویزیون معرفی شد-راهبرد معاصر

مجموعه اپیزودی دهه فجر تلویزیون معرفی شد

همزمان با آغاز دهه فجر، مجموعه نمایشی چایخانه همزبان از شبکه یک روی آنتن خواهد رفت.
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۰ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - 2020 January 25
کد خبر: ۳۴۴۴۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ مجموعه "چایخانه همزبان" قالبی طنز دارد و بر مبنای کمدی موقعیت تولید شده، درباره پاسداشت زبان فارسی است. این مجموعه اپیزودیک که از 12 بهمن پخش خواهد شد، در26 قسمت 15 دقیقه‌ای ساخته شده است و تمام ماجرا در یک چایخانه رخ می‌دهد.

 

چایخانه همزبان دو شخصیت اصلی و ثابت به نام‌های بهرنگ و ترنگ دارد که علی تاجمیر و آلاله زارع‌طلب آن را بازی می‌کنند. در خلاصه داستان این مجموعه آمده است: بهرنگ که دانش‌آموخته رشته زبان و ادبیات فارسی است، دستگاهی ساخته که زبان محاوره‌ای فارسی را آنلاین ویرایش می‌کند. اما خواهر او ترنگ درست در نقطه مقابل اوست و دائم در برابرش جبهه می‌گیرد.

 

کشمکش این خواهر و برادر و شخصیت‌هایی که به داستان وارد می‌شوند، خط اصلی قصه را تشکیل می‌دهد. «چایخانه همزبان» به مدت 16 روز و در شهرک غزالی تصویربرداری شده است. حمید یزدانی، بهناز بستان دوست، فرهاد اتقیایی، سامان مظلومی، نوشین اعتماد، شهروز آقایی‌پور، کامیار محبی، پرنیان عبادی و نگار تقوی‌راد بازیگران «چایخانه هم زبان»‌ اند.


مجموعه نمایشی "چایخانه همزبان" کاری از گروه فرهنگ، هنر و تاریخ شبکه یک سیما است که از شنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت 19:30 روی آنتن می‌رود.

 

منبع: تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده