گزارش اولیه سازمان هواپیمایی درباره علت سانحه هواپیمای کاسپین-راهبرد معاصر
گاردین: نوشیدن و سرو مشروبات الکلی در جام جهانی ۲۰۳۴ عربستان ممنوع خواهد بود آخرین رده‌بندی فیفا در سال ۲۰۲۴/ ایران هجدهم دنیا و دوم آسیا ثبت نام بیش از ۴۴۰ هزار نفر در کنکور | اول دی؛ آخرین مهلت نام‌نویسی تداوم سیر صعودی نرخ بهره بین بانکی + جدول تصویب توافق‌نامه تجارت آزاد با ایران در سنای قزاقستان هشدار سازمان هواشناسی در مورد تشدید فعالیت سامانه بارشی در کشور دستور شناسایی مشترکانی که از ماینر استفاه می‌کنند صادر شد نماینده مجلس: حتی فقیرترین کشور‌های آفریقایی هم این حد از کاهش ارزش پول را ندارند مصر رئیس گروه دی۸ شد سخنگوی وزارت خارجه: حملات اسرائیل منجر به تخریب زیرساخت‌های غیرنظامی یمن شد وزرای کار و دادگستری وارد شیراز شدند طلای جهانی به زمین خورد!  متهمان ناآرامی در بیمارستان شهید جلیل یاسوج دستگیر شدند واکنش انصارالله به حمله هوایی اسراییل: به هر تجاوزی پاسخ می‌دهیم/ حمایت از غزه ادامه دارد حمله هوایی گسترده رژیم اسرائیل به صنعاء و الحدیده یمن + جزییات

گزارش اولیه سازمان هواپیمایی درباره علت سانحه هواپیمای کاسپین

طبق گزارش اولیه سازمان هواپیمایی باند ۳۱ به عنوان باند قابل استفاده در فرودگاه ماهشهر به خلبان اعلام شده است اما بر اساس درخواست خلبان، فرود هواپیما از باند ۱۳ صورت گرفته است.
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۱ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - 2020 January 27
کد خبر: ۳۴۶۱۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ طبق گزارش اولیه سازمان هواپیمایی باند ۳۱ به عنوان باند قابل استفاده در فرودگاه ماهشهر به خلبان اعلام شده است اما بر اساس درخواست خلبان، فرود هواپیما از باند ۱۳ صورت گرفته است.

 

بر اساس مشاهدات پرسنل فرودگاه، هواپیما مقداری طول باند را از دست داده و پس از فرود در باند ۱۳ پس از برخورد با فنس فرودگاه از محوطه خارج شده و در بلوار نزدیک فرودگاه متوقف شده است.

 

 

نيما مهجانى مسافر پرواز هواپيمايى كاسپين در خصوص چگونگى خروج از باند هواپيما از باند فرودگاه ماهشهر خوزستان توضيحاتی را ارائه کرد.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار