کتک خوردن جانی دپ از آمبر هرد-راهبرد معاصر

کتک خوردن جانی دپ از آمبر هرد

کتک خوردن جانی دپ از آمبر هرد این روزها خبرساز شد و آمبر هرد به کتک زدن جانی دپ و پرتاب اشیاء به سمت او اعتراف کرد!
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۶ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - 2020 February 02
کد خبر: ۳۵۰۴۹
تعداد نظرات: ۲ نظر

به گزارش راهبرد معاصر؛ آمبر هرد به کتک زدن جانی دپ و پرتاب اشیاء به سمت او اعتراف کرد!

 

آمبر هرد در یک فایل صوتی جنجالی بالاخره اعتراف کرد که همسر سابقش، جانی دپ، را کتک زده و در موارد متعددی وسایلی مانند قابلمه، گلدان و ماهیتابه را به سمت او پرت کرده است. این بازیگر ۳۳ ساله در یک سری فایل‌های صوتی که این زوج در جریان صحبت در مورد مشکلات زندگی زناشویی شان داشته اند از درگیری‌های خشونت آمیز خود و جانی دپ گفته است.

 

در یکی از این فایل‌های صوتی، هرد خطاب به دپ چنین می‌گوید: «متاسفم که مانند یک سیلی معمولی به صورتت ضربه نزدم، اما در واقع تو را می‌زدم. مشت نمی‌زدم. عزیزم، تو مشت نمی‌خوردی. نمی‌دانم که در آن لحظه حرکت دستم چه بود، اما تو حالت خوبه. به تو آسیب نرساندم، به تو مشت نزدم. داشتم به تو سیلی می‌زدم». امبر هرد که سفیر حقوق زنان و طرفدار افشاگری در مورد خشونت‌های خانگی است در ادامه صحبت‌های خود جانی دپ را به خاطر فرار از جر و بحث با خود سرزنش می‌کند و می‌گوید: «تو یک بچه هستی. بزرگ شو جانی».

 

آمبر هرد، ادعا کرده است که در گذشته مورد خشونت و ضرب و شتم قرار گرفته است و حال زنانی که مورد خشم واقع می‌شوند را می‌فهمد؛ اما هرد به طور مستقیم اسمی از جانی دپ در این مقاله نبرده است!

 

جاني هم از امبر شكايت كرد و گفت امبر او را مي زده و وسايل خطرناك به سوي او پرتاب مي كرده و حتي باعث اسيب جدي به انگشت او شده و غير از ان امبر سيگارش را چندين بار بر روي او خاموش كرده و مبلغ ٥٠ ميليون دلار خسارت از او خواست.

 

برخی کاربران توئیتر هم به ماجرای اختلاف جانی دپ و آمبر هرد اینگونه واکنش نشان داد: 

 

ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهدی حسن زاده
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
1
0
ب نظر من هر جا امبر هرد بهش فشار می اومد روی جانی دپ باید خالی می کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
2
1
دستش درد نکنه ببین چقدر مورد آزار قرار گرفته وتحت فشار بوده که مجبور شده اینکارو بکنه مرد وزن ندار همیشه مردها اینکارو میکنن. یه بارهم
زنها که حتما در دفاع از خود بوده خوب درکش میکنم
تحلیل های برگزیده