مقتدی صدر: هرکس علیه عراقی ها سلاح به دست بگیرد، از ما نیست-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

مقتدی صدر: هرکس علیه عراقی ها سلاح به دست بگیرد، از ما نیست

مقتدی صدر رهبر جریان صدر امروز گفت: هرکس علیه عراقی ها سلاح به دست بگیرد، از ما نیست.
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۳ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - 2020 February 05
کد خبر: ۳۵۳۱۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ خبر دیگر اینکه مقتدی صدر رهبر جریان صدر امروز گفت: هرکس علیه عراقی ها سلاح به دست بگیرد، از ما نیست.

 

وی از گروه "کلاه آبی ها"(وابسته به جریان صدر) خواست تا بستر را برای شناسایی خرابکاران با همکاری نیروهای امنیتی فراهم کنند.

 

مقتدی صدر در توییت خود با عنوان "برای عراق ضروری است"، آورده است: هیچ تفاوتی بین طوایف عراق و اقشار آن از اسلامی، سکولار،کمونیست،مسلمان، مسیحی ، صابئی، ایزدی، عربی،کردی ، فیلی و ترکمانی نیست. همه ما متعلق به عراق هستیم.

 

وی افزود: بین هیچ یک از آنها نه با حرف و نه با عمل به هیچ وجه تفاوت و تمایز قائل نشوید. همه ما از عراق و برای عراق هستیم. درود به همه طوایف عراق و دورد به همه انقلابیون عراق.

 

مقتدی صدر تاکید کرد: تفاوت و تمایزی بین انقلابیون مسالمت جوی اکتبر و انقلابیون اصلاح طلب نیست؛ مگر کسی که مقاصد خارجی داشته باشد یا خواهان فتنه انگیزی باشد یا سلاح علیه عراقی ها بردارد یا بخواهد پیشرفت علمی را از طریق بستن کلاس های درس به تعطیلی بکشاند یا زندگی روزمره را فلج کند. همه اینها از ما عراقی های ملی گرا نیستند.

 

وی افزود: بیایید با هم برای شناسایی خرابکاران و مدعیان ملی گرایی از طریق کمک و یاری به نیروهای امنیتی دلاورمان وارد عمل شویم. عزیزان غیور کلاه آبی لازم است که بستر را برای این امر با دوستی، صلح و محبت تمام فراهم کنند؛ همانطور که قبلا نشان دادید.

 

منبع: تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده