تایید صلاحیت علی مطهری صحت دارد؟-راهبرد معاصر

تایید صلاحیت علی مطهری صحت دارد؟

بر اساس گزارش‌های رسیده از منابع نظارتی تایید صلاحیت علی مطهری و تعدادی دیگر از نمایندگان فعلی در انتخابات مجلس ۹۸ در دستور کار قرار گرفت.
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۸ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - 2020 February 18
کد خبر: ۳۶۳۰۸

به گزارش راهبرد معاصر، رد صلاحیت ۹۰ نماینده فعلی مجلس در انتخابات مجلس یازدهم که عمدتا دلایل مالی و اقتصادی داشت باعث مباحث زیادی در فضای سیاسی و رسانه‌ای کشور شد. برخی آن را دلیل اصلی ناکامی و ضعف مجلس فعلی دانستند و خواهان برخورد با نمایندگان متخلف شدند و برخی خواهان بازنگری در بررسی تایید صلاحیت‌ها شدند. در این بین رد صلاحیت علی مطهری و چند نماینده دیگر که دلایل غیر اقتصادی داشت اعتراضات بیشتری به دنبال داشت و سخنگوی شورای نگهبان اعلام کرد معترضان به نتایج تایید صلاحیت انتخابات مجلس می‌توانند اهتراضاتشان را اعلام کنند تا مجدد بررسی شود و علی مطهری یکی از افرادی بود که نامه اعتراض به بررسی صلاحیتش را ارسال کرد و آن را به عنوان یک اقدام جریانی و تشکیلاتی معرفی کرد.
حال خبر تایید صلاحیت علی مطهری هر چند هنوز رسما اعلام نشده امل از برخی منابع به گوش می‌رسد و گفته شده تا ساعاتی دیگر این خبر از طریق فرمانداری‌های حوزه‌های انتخابیه به نامزد‌های تایید صلاحیت شده اعلام خواهد شد.

 

براساس برخی خبر‌های رسیده به خبرگزاری خبرآنلاین علی مطهری تایید صلاحیت شده است.

 

براساس برخی خبر‌هایی که به خبرنگار این خبرگزاری رسیده است، ۲۵ کاندیدای شاخص دیگر از سوی هیات نظارت انتخابات تایید شده است.

 

در همین راستا نام برخی نمایندگان مجلس فعلی که ردصلاحیت شده بودند در بین این اسامی وجود دارد.

 

علی مطهری و غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی از جمله نمایندگانی هستند که نامشان به عنوان تایید صلاحیت شدگان مطرح است.

 

در همین رابطه خبرگزاری ایسنا هم نوشته است یکی از نمایندگان فعلی مجلس که پیش از این صلاحیتش برای دوره یازدهم مجلس رد شده بود گفت که براساس تماسی که از یک «مرجع مهم» داشته به او اعلام شده که صلاحیتش برای دوره یازدهم مجلس تایید شده است.

 

به گفته این نماینده مجلس حدود ۳۰ نماینده فعلی مجلس تایید صلاحیت شده‌اند و به برخی از آن‌ها گفته شده به حوزه‌های انتخابیه خود بروند و منتظر ابلاغ رسمی تایید صلاحیت‌شان برای آغاز تبلیغات باشند.

 

شورای نگهبان تایید صلاحیت تعدادی از نمایندگان رد شده را تکذیب کرد

شورای نگهبان در بیانیه ای اخبار مربوط به تاییدصلاحیت تعدادی از نمایندگان ردصلاحیت‌شده مجلس شورای اسلامی، را تکذیب کرد.

 

 شورای نگهبان طی اطلاعیه ای اعلام کرد: اخبار مربوط به تاییدصلاحیت تعدادی از نمایندگان ردصلاحیت‌شده مجلس شورای اسلامی، کذب است و نظر شورای نگهبان درباره نمایندگان ردصلاحیت‌شده تغییری نکرده است.

 

 امروز اخباری مبنی بر تأیید صلاحیت برخی نمایندگان فعلی مجلس که در انتخابات مجلس یازدهم صلاحیت آنها احراز نشده بود منتشر شد.

 

 

تایید صلاحیت علی مطهری صحت دارد؟

شورای نگهبان، تائید صلاحیت علی مطهری را تکذیب کرد

خبر تائید صلاحیت علی مطهری از سوی شورای نگهبان تکذیب شد.

 

 پس از انتشار اخباری مبنی بر تائید صلاحیت علی مطهری و ۲۵ کاندیدای شاخص از سوی هیئت نظارت بر انتخابات، یک مقام روابط عمومی شورای نگهبان در تماس با خبرآنلاین، خبر تائید صلاحیت علی مطهری را تکذیب کرد.

 

خبرگزاری ایسنا هم که ساعاتی پیش خبر از تایید صلاحیت جمعی از نمایندگان مجلس فعلی داده بود در خبری جدید نوشت:« اخبار مربوط به تایید صلاحیت تعدادی از نمایندگان رد صلاحیت شده مجلس شورای اسلامی کذب است و نظر شورای نگهبان درباره نمایندگان رد صلاحیت شده تغییری نکرده است.»

 

تایید صلاحیت علی مطهری صحت دارد؟

تأیید صلاحیت کولیوند تکذیب شد

خبر مبنی بر تأیید صلاحیت محمدجواد کولیوند نماینده فعلی مردم کرج، فردیس و آسارا تکذیب شد.

 

 خبر منتشر شده در برخی کانال های و صفحات مجاری مبنی بر تایید صلاحیت محمدجواد کولیوند نماینده فعلی مردم کرج، فردیس و آسارا در مجلس شورای اسلامی صحت نداشته و از طرف مراجع ذی صلاح تکذیب شد.

 

گفتنی است برخی کانال ها و صفحات مجازی نزدیک به این کاندیدای مجلس از تایید صلاحیت این کاندیدا خبر داده بودند.

 

تایید صلاحیت علی مطهری صحت دارد؟

قاضی پور خبر تایید صلاحیت خود را تایید و تکذیب نکرد

نماینده مردم ارومیه در مجلس دهم خبر تایید صلاحیت خود را نه تایید و نه کاملا تکذیب کرد.

 

«نادر قاضی پور»، نماینده مردم ارومیه در مجلس دهم، در پاسخ به این سوال که آیا تایید صلاحیت شده‌اید یا خیر، به خبرنگار سیاسی برنا گفت: خیر. هنوز خبری نیست.

 

او در پاسخ به این سوال که آیا این موضوع در دست بررسی است یا خیر، افزود: اطلاعی ندارم.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار