قیمت رسمی میوه و سبزی اعلام شد/ قیمت خیار به ۱۰۰ هزار تومان رسید + جدول سناریوی محتمل قیمت مسکن پس از تفاهم ایران و آمریکا/ شرط کاهش محسوس قیمت مسکن اعلام شد آزادسازی دارایی‌های مسدود شده ایران به روایت بلومبرگ/ دارایی‌های ایران چقدر است؟ پیش‌بینی بازار ارز، طلا، مسکن و بورس با توافق ایران و آمریکا/ سطح تغییر قیمت‌ها چقدر خواهد بود؟ قیمت دینار عراق امروز پنجشنبه ۴ تیر ۱۴۰۵ خبر مهم برای دارندگان دلار | بانک مرکزی از یک تضمین خاص ارزی رونمایی کرد قیمت سکه پارسیان امروز پنجشنبه ۴ تیر ۱۴۰۵ قیمت سکه امروز پنجشنبه ۴ تیر ۱۴۰۵ / سکه امامی صعودی شد موجودی سد‌های تهران/ این سد در استان تهران بیشترین آب را دارد قیمت طلا امروز پنجشنبه ۴ تیر ۱۴۰۵ / طلای ۱۸ عیار به کانال ۱۶ میلیون تومان بازگشت قیمت دلار امروز پنجشنبه ۴ تیر ۱۴۰۵ / دلار به کانال ۱۶۱ هزار تومان بازگشت خبر مهم برای مشمولان کالابرگ/ کدام خانوار‌ها در اولویت افزایش اعتبار هستند؟ پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در ماه‌های آینده/ موج جدید گرانی در راه است؟ تغییر مهم در واریز یارانه نقدی/ این گروه یارانه دریافت نمی‌کنند اعلام محدودیت‌های عملیاتی فرودگاه‌های کشور همزمان با مراسم تشییع پیکر رهبر شهید انقلاب از 13 تا 17 تیر ابزار جدید محاسبه مستمری رونمایی شد / متناسب‌سازی بازنشستگان چقدر است؟

جزییات و شرایط پرداخت وام 2 میلیون تومانی دولت

جزییات و شرایط پرداخت وام 2 میلیون تومانی دولت رئیس سازمان برنامه و بودجه جزییات و شرایط پرداخت وام 2 میلیون تومانی دولت برای حدود ۷ میلیون نفر را اعلام کرد.
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۱ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - 2020 March 13
کد خبر: ۳۸۱۴۷
تعداد نظرات: ۱۶ نظر

به گزارش راهبرد معاصر؛ محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه از جزییات و شرایط پرداخت وام 2 میلیون تومانی دولت خبر داد و گفت: حدود ۷ میلیون نفری را شناسایی کردیم که قرار است تحت حمایت ۲ بسته معیشتی ویژه قرار دهیم.

 

او افزود: ۳ میلیون نفر کسانی هستند که از درآمد ثابت ندارند و مشمول دریافت ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان در ماه خواهند شد.

 

نوبخت گفت: ۴ میلیون نفر دیگر کسانی هستند که شرایطشان به نوعی است که به آن ها ۱.۵ تا ۲ میلیون تومان وام قرض الحسنه پرداخت می شود.

 

 

او ادامه داد: این وام ۱۲ درصد سود دارد که ۸ درصد آن را برنامه و بودجه پرداخت می کند. دریافت وام نیاز به ضامن ندارد و با کارت یارانه قابل پرداخت است. روزهای پایانی اسفند ماه زمان پرداخت بسته حمایتی از افراد آسیب دیده از کرونا است.

 

رئیس سازمان برنامه و بودجه بیان کرد: این رقم ۳۰ ماهه بازگردانده می شود که ۳ ماه تنفس دارد و اقساط آن ماهی ۸۰ هزار تومان است.

 

 

رئیس سازمان برنامه و بودجه در پایان تاکید کرد: ۲۵۰ میلیارد تومان مبلع مورد نیاز استان گیلان است که واریز خواهد شد.

 

ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۶
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار:
سلی
United States of America
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
0
1
کسبه ( مغازه دارها) بیشتر آسیب دیدن به فکر آنها نیستید
رضا
France
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
0
2
چه سایتی باید بریم وام ۲میلیونی ثبت نام کنیم
حسین سلطانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
0
5
سلام.اینجانب با۴نفر نون خور حدود۴ ماه بیکارم یکریال پس انداز ندارم با پخش تراکت خرج روزانه را میدادم که اونم قطع شد حالا برای پول نون هم ماندم استدعا دارم بفریاد ما برسید که از گرسنگی نمیریم میگن از مواد مغذی ومیوه مکرر استفاده کنید تا از کرنا نمیرید من پول خرید نون را ندارم چه برسد به میوه ایها المسولین فردای قیامت باید جواب من وامسال منو بدین .ای مردم فریاد هوار داریم از فقر وگرسنگی میمیریم
23
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
0
0
وام دو ميليونى براى مردمى كه كشور ثروتمند با مسئولان قدرت طلب و صاحب مملكت
پول منابع ملى ب مردم نميدن بهشون وام ميدن
از كرونا نجات پيدا كنيم از اين مسئولين نجات پيدا نميكنيم
خال
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
1
0
کجا بایدنام نویسی کرد واسه ۲میلیون وام کرونا؟؟؟؟
سجاد
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
1
0
سلام چرا این همه تو تلویزیون میگین یارانه معشیتی میدیم بسته حمایتی میدیم دومیلیون وام میدیم ما هیچ کدوم ازاینارو ندیدیم پس دروغ نگین این همه
پیام
Canada
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
0
1
من الان کارگر اشپزخونه هستم. ۱ ماهه بیکارم. شب عیده هیچی ندارم. ثبت نام ک نداره. از کجا بیاد پیگیری کنیم. یا اینم مثل دروغای دیگتونه. مثل بسته معیشتی ۲۰۰ تا ۶۰۰ تومانی ک گفتین و نریختین. اخه من ب کی بگم ندارم. بزنین تو سیستم نام و نشانم رو
همش دروغ
رحیم حقیقت شناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
2
0
نکنه اون ۷میلون نفر اونایی هستند که مردن یا بلدن قانونی بدزدن ما حتی بیمه هم نداریم کارم نداریم هیچ وقت هم جزو نیازمندان قرار نمیگیریم پس این دولت سخاوتمند به کیا داره کمک میکنه پول تو راه گم میشه مگه از ما فقیرتر هم هست خبر نداریم یه عمر باید کار کنی شاید بتونی یه قبر بخری مسلمان با خدا نماز خون چرا زودتر نمیری بهشت پولاتو خرج کنی هوریا منتظرتن
اکبر
Germany
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۲
2
0
به نظر من مردم باید با قرضو کاردن حتا روزانه دوسه ساعت در روز باید سعی کنند از عامل کرونا عبور کنند بعد از عبور شانس زنده ماندنشان زیاده به حرخهای بعصی انسانهای مثلا شریف گوش نکنند اینها وام نمیدنند اگرهم دادند شرایطی میزارند که انهایی واقععا"نیاز دارند از قلم میافتند چون واقعا" بااسم مسول جلو امدند چیزی از مسعولیت بلد نیستند وعلم معولیت رابلد نیستند
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۲
0
1
این هفت ملیون نفرکیاهستن وضع زندگی شوبدترازمنه بایک بچه دیابتی یک ریال توبساط ندارم حتی برم انسولسین بچه روبخرم فقط حرف حرف حرف حرف بدبخت ترازمن تواین وصعیت توایران هست
کجا مراجعه میکنن وام میگیرن اندازه این کالاهای که توصداسیما مافیای کلا مملکت هستن وام هم نصف اونا تبلیغ کنید
وحید
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
0
0
بابا شما هم دل تون خوشه مردم موندن چیکار کنن کشورهایه دیگه به مردم همه امکانات رو براشون فراهم کردن شما چیکار دارین میکنین برایه مردم یعنی 3میلیون ادم هست که فقط نیازمندندبابا دمتون گرم به خدا
وحید
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
0
0
اقا مسعولان توکه میگی توخونه بمون ماکه کارگر ساده هستیم ازکچا بیاریم خرج زنوبچه رو بدیم
وحید
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
0
0
اقا مسعولان توکه میگی توخونه بمون ماکه کارگر ساده هستیم ازکچا بیاریم خرج زنوبچه رو بدیم
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
0
0
سلام من کارگرساختمانی هستم وبیمه ام ازهمین طریق ریخته میشه متاهل ویک فرزنددارم ومستاجر 3ماهه هزارتومن درنیاوردم وفقط تونستم آخرین قسط بیمه ام‌رو بریزم که تواین شرایط بیماری قطع نکنن لطفآ بگید کی وام 2میلیونی رو واریزمیکنید خواهشا چجوری شناسایی دارید ازطریق بیمه و...ونباید بانک بریم یا...لطفآ اطلاع رسانی کنید
سروش اویسی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
0
0
اقا به خدا برای نون شب محتاج شدیم به کی دردمون بگیم بنده کارگر ساده رستوران هستم دو ماه هستش بی کار شدم به در و دیوار بدهکار شدم مستاجرم به خدا روم نمیشه تو صورت زن و بچه نگاه کنم این وام 2 میلونی کجاست به کیا میدن باید کجا رفت سبت نام کنیم
ناشناس
Germany
۰۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
0
0
خدا وکیل من کارگرصفر ساختمان هستم. این پولو به کی دادین. لطفا آدرس سایت واسه ثبت نام وام رو بگید
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار