۷۵۶ ایتالیایی مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته جان باختند-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

۷۵۶ ایتالیایی مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته جان باختند

وضعیت وخیم ویروس «کووید۱۹» در ایتالیا همچنان ادامه دارد و مسئولان درمانی درباره نقطه اوج آن هشدار داده‌اند.
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۴ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 March 29
کد خبر: ۳۹۱۹۵

به گزارش راهبرد معاصر، مقامات ایتالیا روز یکشنبه اعلام کردند که طی ۲۴ ساعت گذشته ۷۵۶ نفر در این کشور به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند تا مجموع قربانیان کرونا در این کشور اروپایی به ۱۰۷۷۹ نفربرسد.

 

همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته ابتلای ۵۲۱۷ نفر دیگر در این کشور به ویروس کرونا مثبت اعلام شد و مجموع مبتلایان به ۹۷ هزار و ۶۸۹ نفر رسید.

 

تعداد بهبود یافتگان از ویروس کرونا در ایتالیا نیز ۱۳۰۳۰ نفر اعلام شده و از مجموع مبتلایان نیز ۳۹۰۶ نفر در شرایط وخیم قرار دارند.

همانند روز‌های گذشته منطقه لومباردیا در شمال ایتالیا بیشترین آمار ابتلا و قربانیان ویروس کرونا را داشته است.

بر اساس آخرین گزارش، منطقه لومباردیا طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۱۶ مورد مرگ به دلیل ابتلا به ویروس کرونا را گزارش داده تا مجموع قربانیان در این منطقه به ۶۳۶۰ نفر برسد.

 

همچنین طی مدت مذکور ۱۵۹۲ مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا در این منطقه گزارش شده و مجموع مبتلایان در منطقه لومباردیا به ۴۱۰۰۷ نفر رسیده است.

 

وضعیت وخیم ویروس «کووید۱۹» در ایتالیا همچنان ادامه دارد و مسئولان درمانی درباره نقطه اوج آن هشدار داده‌اند.

 

خبرگزاری «رویترز» دو روز پیش خبر داده بود که رئیس مؤسسه سلامت ملی ایتالیا می‌گوید، ایتالیا به هنوز به پیک شیوع ویروس کرونا نرسیده است./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار