پزشکیان: نه ظلم کنیم، نه ظلم بپذیریم و نه مقابلش سکوت کنیم سردار احمدی مقدم: تسریع در اصلاحات داخلی لازم است؛ الان ۷۰ درصد مردم می‌گویند نظام جمهوری اسلامی را می‌خواهیم، ولی باید در آن اصلاحاتی صورت بگیرد؛ این پیام ملت است که باید شنیده شود پیام سردار مجید موسوی به خانواده شهید ماکان نصیری: شما بستر لازم را در جامعه اسلامی برای قهرمان پروری و شهادت مهیا نمودید پزشکیان به زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) رفت تجهیز یگان‌های نیروی زمینی ارتش به سامانه‌ها، تسلیحات و ارتقاء توان رزمی امیر پوردستان: مصلحت نظام ایجاب کند، با انجام عملیات‌های پیش‌دستانه دشمن را به‌شدت غافلگیر می‌کنیم جزئیات تعطیلی‌های مراسم تشییع و تدفین رهبر شهید به روایت سخنگوی دولت پزشکیان پزشکیان: هیچ مذاکره‌ای درباره موشک‌های بالستیک صورت نگرفته و نخواهد گرفت شناسایی ۱۵۵ محل استقرار اتباع غیرمجاز در تهران  تهران در آماده‌باش برای مراسم تشییع رهبر انقلاب + جزئیات به روایت سخنگوی استانداری تهران جزئیات تعطیلی سه روزه تهران در روز‌های تشییع رهبر شهید ساعات کاری ادارات بوشهر تغییر کرد+ ساعت جدید ساماندهی نیرو‌های شرکتی؛ دولت چهاردهم وارد فاز جدید شد / تازه‌ترین جزئیات طرح ساماندهی کارکنان شرکتی برکناری یک مدیر صدا و سیما و پیگرد قضایی نبویان در پی اظهارات جنجالی اطلاعیه نیروی دریایی سپاه: شناور‌ها به تنگه هرمز نزدیک نشوند

نامه جمعی از مدیران نظام به رهبر انقلاب درباره حصر

نامه جمعی از مدیران نظام به رهبر انقلاب درباره حصر جمعی از وزیران، سفرا، استانداران، معاونان وزرا و منتخبان مردم در مجلس و شورای شهر و مدیران جمهوری اسلامی در سال‌های پس از انقلاب در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب از ایشان درخواست کردند حصر خانگی محصورین تبدیل به قرنطینه اختیاری شود.
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۱ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 April 05
کد خبر: ۳۹۵۷۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ در این نامه که به امضای نزدیک به ۱۵۰ نفر از مدیران سابق و فعلی نظام جمهوری اسلامی رسیده است، آمده است: ما امضاکنندگان این نامه، با درک شرایط خطیر کشور و منطقه و آگاهی از پیامد‌های سقوط قیمت نفت برای ایران، تحکیم همبستگی ملی، جلب اعتماد اجتماعی و تقویت امید را ازجمله لوازم پشت سر گذاردن کم‌هزینه مشکلات میهن و مردم و حرکت به سوی حکمرانی خوب در فضایی آرام و به‌دور از تنش می‌دانیم.

 

امضاکنندگان این نامه نوشته‌اند: رجای واثق داریم هر نوع پیام و اقدام مثبت حکومت، می‌تواند نشانه‌ای امیدبخش از تحقق فردایی بهتر برای جامعه، به‌ویژه نزد شهروندان معترض و نگران آینده کشور تلقی شود و بر ظرفیت و توان ملی در مواجهه با مشکلات و بلایا بیفزاید.

 

از این‌رو با توجه به ضرورت پایان‌دادن به التهابات یک دهه اخیر، خاتمه‌دادن به حصر خانگی و تبدیل آن به «قرنطینه اختیاری» را ضروری می‌دانیم تا با پایان‌یافتن قرنطینه در کشور و عادی‌شدن شرایط، قرنطینه اختیاری محصورین نیز خاتمه یابد و آنان زندگی عادی خود را از سر بگیرند.

 

محسن آرمین نایب‌رئیس مجلس ششم، سیدکاظم اکرمی وزیر اسبق آموزش و پرورش، مرتضی الویری، شهربانو امانی، سیدابراهیم امینی، محمدجواد حق‌شناس، سیدآرش حسینی‌میلانی، سیدحسن رسولی، زهرا صدراعظم نوری، محمد علیخانی، محمود میرلوحی، زهرا نژادبهرام از اعضای شورای شهر تهران، محسن صفایی‌فراهانی، مصطفی تاج‌زاده، سعید حجاریان، اکبر ترکان، سیدمحمد بهشتی، نصرت‌الله تاجیک، خسرو تهرانی، عطا الله مهاجرانی، جمیله کدیور، محسن میردامادی، شهیندخت مولاوردی، علی‌اکبر محتشمی‌پور، هادی غفاری، الهه کولایی، هادی خانیکی، غلامرضا ظریفیان و همچنین جمعی از نمایندگان فعلی و ادوار مجلس ازجمله امضاکنندگان این نامه هستند./ همشهری

ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار