جدال لفظی دو نماینده مجلس-راهبرد معاصر
رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

جدال لفظی دو نماینده مجلس

در جریان نشست علنی امروز مجلس حواشی بر سر رای‌گیری و تشخیص چهره‌ها از پشت ماسک‌ها درگیری لفظی بین کواکبیان و مصری شکل گرفت.
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۷ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 April 14
کد خبر: ۴۰۴۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

به گزارش راهبرد معاصر، نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت که امروز مجلس برای سرعت در بررسی لایحه مالیات بر ارزش افزوده نطق و تذکر ندارد.

 

در جریان نشست علنی امروز مجلس حواشی بر سر رای‌گیری و تشخیص چهره‌ها از پشت ماسک‌ها کم نبود، اما در این میان درست زمانی که عبدالرضا مصری نائب رئیس دوم مجلس در غیاب پزشکیان ریاست مجلس را به عهده داشت در جریان بررسی لایحه مالیات بر ارزش افزوده گفت: برای این که بررسی لایحه مالیات بر ارزش افزوده سرعت گیرد امروز نطق و تذکر نداریم و به فردا موکول می‌شود.

 

او افزود: بسیاری از عزیزان منتظر این قانون هستند تا گشایش‌هایی ایجاد شود بخصوص که امسال سال جهش تولید است که ان‌شاءالله بتوانیم گامی برداریم به همین دلیل نطق‌ها و تذکرات به فردا موکول می‌شود.

 

همین موضوع موجب شد تا مصطفی کواکبیان نسبت به این مسئله اعتراض کند و با حضور در جایگاه هیات رئیسه خطاب به مصری با فریاد گفت که هیات رئیسه حتی از این موضوع خبر ندارد چطور چنین تصمیمی را گرفته اید.

 

مصری هم در پاسخ گفت: مگر اینجا سر جالیز است که اینطور داد می‌زنید./ خبرآنلاین

ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مطالبه گر
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
0
0
به نام خدا
گستاخی نماینده (کواکبیان) تا این اندازه بی اخلاقی باید با شدت برخورد شود و. ...
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار