کاهش تبلیغات اسپانسرهای کنکوری در تلوزیون-راهبرد معاصر

کاهش تبلیغات اسپانسرهای کنکوری در تلوزیون

مرتضی میرباقری معاون سیمای سازمان صداوسیما راه‌اندازی مسابقات استعدادیابی در شبکه‌های مختلف را در راستای راهبرد جدید تلویزیون دانست.
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۸ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - 2019 February 04
کد خبر: ۴۰۶۷

به گزارش راهبرد معاصر ، مرتضی میرباقری معاون سیمای رسانه ملی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره مسابقات مختلف استعدادیابی که در تلویزیون راه‌اندازی شده است، بیان کرد: ما به شدت نیازمند حضور نیروهای مختلف در عرصه‌های متنوع هستیم.

وی ادامه داد: من در جشنواره نماهنگ فجر هم که چندی پیش برگزار شد قول دادم که استعدادیابی در زمینه کلیپ‌سازی را هم در دستورکار خود قرار دهیم.

معاون سیما با اشاره به کمبود نیرو در هنرهای مختلف عنوان کرد: امروز در زمینه طنز هم دست ما بسیار خالی است و به طنزپردازان جدید نیاز داریم همچنین در ساختارهای مختلف به کارگردان، تهیه‌کننده و بازیگر اگرچه در شکل کمتر نیاز داریم.

میرباقری در بخش دیگری درباره اینکه صداوسیما در حال حاضر چندین برنامه استعدادیابی در دستور کار دارد و این می‌تواند منجر به موازی‌کار شود هم اظهار کرد: این مساله اشکالی ندارد و ما نگران آن نیستیم ولی اگر به صورت موازی نسبت به یک موضوع چند مسابقه در حال کار باشند ایراد دارد.

معاون سیما با تاکید بر اینکه استعدادیابی یکی از راهبردهای سازمان صداوسیما در برنامه‌سازی است عنوان کرد: اگر تولید مسابقات استعدادیابی حساب شده باشد اشکالی ندارد، ما این راهبرد را در ارتباط با ادابازی و طنز راه انداختیم و حالا هم وارد حوزه‌های دیگر خواهیم شد.

میرباقری در پایان درباره کم شدن برنامه‌های تلویزیونی در حوزه اسپانسرهای کنکوری نیز خبر داد: برنامه‌های کنکوری سیما تا حدود ۵۰ درصد کاهش یافته است چون این مساله برای خود ما مهم بود ابلاغ کردیم و جرئت هم نمی‌کنند وقتی می‌خواهیم کاری صورت بگیرد، انجام ندهند.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار