برگزاری آزمون کنکور ارشد در خرداد-راهبرد معاصر

برگزاری آزمون کنکور ارشد در خرداد

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: در مجموع تعداد ثبت نام کنندگان در کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ در سه مرحله فرصت ثبت نام، بیش از ۶۵۹ هزار نفر در این آزمون ثبت نام کردند.
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۸ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020 April 23
کد خبر: ۴۱۱۴۵

به گزارش راهبرد معاصر، فاطمه زرین آمیزی گفت: با توجه به تغییر تاریخ برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹، فرصت مجددی برای ثبت نام و ویرایش اطلاعات داوطلبان در نظر گرفته شده بود که این فرصت چهارشنبه سوم اردیبهشت ماه ۹۹ به پایان رسید.

 

وی افزود: پذیرش دانشجو در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ به منظور پذیرش در رشته‌های دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی و بیست و پنجمین المپیاد علمی- دانشجویی کشور صورت می‌گیرد.

 

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: مهلت مجدد برای ویرایش اطلاعات ثبت نامی افرادی که قبلاً در مراحل اول و دوم ثبت نام کرده بودند و همچنین افرادی که در مهلت مقرر موفق به ثبت نام نشده بودند ایجاد شد.

 

وی افزود: در مهلت اول تا سوم اردیبهشت ماه ۹۹ تعداد ۳۶ هزار و ۲۴۷ نفر با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org نسبت به ثبت نام جدید اقدام کردند.

 

زرین آمیزی یادآور شد: در مجموع ثبت نام جدید و ثبت نام دو مرحله قبلی تعداد ۶۵۹ هزار و ۱۹۳ نفر در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ و مرحله اول بیست و پنجمین المپیاد علمی- دانشجویی کشور ثبت نام کردند.

 

آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ و مرحله اول بیست و پنجمین المپیاد علمی- دانشجویی کشور در روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۲ و ۲۳ خردادماه ۹۹ برگزار می‌شود.

منبع: مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار