خبر خوش برای جاماندگان سبد حمایتی دولت-راهبرد معاصر

خبر خوش برای جاماندگان سبد حمایتی دولت

امروز سازمان تامین اجتماعی در اطلاعیه ای جزئیات ثبت نام جاماندگان از سبد حمایتی دولت را منتشر کرد.
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۳ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - 2019 February 05
کد خبر: ۴۲۳۴
تعداد نظرات: ۸ نظر

به گزارش راهبرد معاصر ، 13 بهمن ماه گزارشی با عنوان سامانه‌های "سرِکاری" سازمان تأمین اجتماعی برای پیگیری بسته‌های حمایتی درباره فرایند توزیع "بسته‌های حمایتی" و مشکلات افراد مشمولی که این بسته به آنها پرداخت نشده، منتشر کردیم.

در این گزارش به گلایه‌های خانواده‌هایی پرداخته شد که با وجود اینکه دریافتی آنها کمتر از 3 میلیون تومان است و بیمه‌شده تأمین اجتماعی هستند، رقم ریالی بسته حمایتی خود به آنها تعلق نگرفته است.

 

بیشتر بخوانید:

آخرین اخبار ثبت سبد کالا 97 و بسته حمایتی تامین اجتماعی/ سبد حمایتی کالا تامین اجتماعی

 

بر اساس اعلام مسئولان سازمان تأمین اجتماعی، این دسته از مشمولان بسته حمایتی باید درخواست‌های خود ر‌ا در صورت دارا بودن شماره تلفن همراه اول و ثبت کد ملی خود به کد دستوری استعلام بسته حمایتی  #8*142* همچنین در صورت دارا بودن شماره همراه ایرانسل و رایتل با ثبت کد ملی خود از طریق سامانه #8*1420* پیگیری می‌کردند! علاوه بر اینکه شماره تماس 1420 نیز یکی دیگر از راه‌های ارتباط با سازمان تأمین اجتماعی اعلام شد.

بر همین اساس، بسیاری از خانواده‌هایی که نسبت به عدم دریافت بسته‌ حمایتی خود اعتراض داشتند، اقدام به ثبت اعتراض خود در دو سامانه اشاره‌‌شده داشتند اما با گذشت چندین روز هنوز هیچ پاسخی از سوی دو سامانه به آنها داده نشده است.

پیرو انتشار گزارش مورد اشاره ، روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی توضیحاتی را در این باره ارسال کرده که در ادامه آمده است:

"همان‌طور که به استحضار مردم شریف و فهیم ایران رسانده شده است، خانوارهایی که درآمد آنها کمتر از 3 میلیون تومان در ماه است و تاکنون بسته حمایتی دولت را دریافت نکرده‌اند از فرصت 10روزه ثبت‌نام برخوردار هستند که بر اساس برنامه تعیین‌شده، تاریخ ثبت‌نام در روز چهارشنبه مورخ 17 بهمن 97 پایان می‌یابد و بعد از این مرحله، استحقاق‌سنجی ثبت‌نام‌شدگان ظرف مدت یک هفته کاری انجام خواهد پذیرفت لذا بر اساس نتایج استحقاق‌سنجی به تمام متقاضیان از طریق شماره تلفن همراهی که با آن کد ملی خود را ارسال کرده‌اند، پاسخ داده می‌شود؛ لازم به ذکر است فرآیند فوق از ابتدای شروع طرح اعلام شده و هیچ‌گونه انحرافی در آن صورت نگرفته است".

ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسین اسماعیلی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
1
3
خداوند بکشد ادم دروغگوی ریا کار را انشاالله
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
0
1
با سلام میگم این مردم عادی چی پس؟اینا دل ندارن یا خانواده ندارن؟
جاوید
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
1
1
خدا شر این دولتو از سر مردم ایران دفع کنه
حسن صفری
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
0
0
تاکس خطی هستند و سبد کا لا دریافت نکردام
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
0
1
سلام ماکه سربازیم ومتاهل بایه بچه چراسبدحمایتی شامل مانشدماکه بیشترازهمه نیازمندیم باشرایط سخت اقتصاد
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
0
0
سبد جاماندگان تامین اجتماعی قرار بود 15 اسفند داده شه .گرسنه بمانیم به انتظار مسولین .عید اومد هیچی نداریم سر سفره بزاریم کارگر و روستایی هیچ کدوم سبد حمایتی ندادن .کی میخواد تامین اعتبار بشه که یک کیلو روغن پالم دار به ما بدن .دروغ تا چه حد .متاسفیم واقعأ که اینا الگوی ماهستند باید دروغ رو از اینا یاد بگیریم مثل خودشون
شهناز یاراحمدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
0
0
آخر خدا را خوش میاد من شوهرم کارگر و کرایه نشین هستم نه سبد کالا ونه سهام عدالت برای ما واریز نکردید اسباب خانه ام را حتی پول رهن خانه نداشتم فروختم بفرستید کسی را بیاید تحقیق کند ببینید دروغ نمی گویم آخه این چه عدالتی
بهزاد علیرضایی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۴
0
0
من یه کارگرم دوتابچه دارم بیمه ندارم نه سبدکالا نه بسته همایتی خدا خودش به داده ما برسد
تحلیل های برگزیده