آیا خودرو ثبت نام کنیم؟-راهبرد معاصر
فروش محصولات سایپا و ایران خودرو

آیا خودرو ثبت نام کنیم؟

40 درصد تولیدات سایپا و ایران خودرو در قالب فروش فوق العاده در عید فطر 99 ثبت نام و قرعه کشی خواهد شد.
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۰ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020 May 20
کد خبر: ۴۳۳۵۰

به گزارش راهبرد معاصر، قیمت جدید خودروهای سایپا و ایران خودرو توسط شورای رقابت اعلام شد و برای تنظیم بازار قرار شده است تا در عید فطر 99 فروش فوق العاده و فورس محصولات سایپا و ایران خودرو با دوره تحویل سه ماه انجام شود. با توجه به قیمت های بالای خودرو در بازار عده بسیاری که توان خرید نداشتند منتظر ثبت نام در این پیش فروش هستند و همزمان عده ای نیز با نگاه سرمایه گذاری و حتی برخی دلالان مترصد ثبت نام و دریافت خودرو هستند.

 

آیا ثبت نام خودرو سودآور است؟

پاسخ این سوال بله ایت اما به شرطها و شروطها! متقاضیان ثبت نام خودرو عید فطر 99 باید توجه داشته باشند شرایط ثبت نام با گذشته تغییراتی داشته است و حتما با اطلاع کامل وارد ثبت نام شوند.

 

در حال حاضر قیمت خودروهای سایپا و ایران خودرو در ابازار آزاد 20 تا 40 درصد از قیمت کارخانه گرانتر هستند و تا زمانی که میزان تولیدات خودروسازان افزایش نیابد یا واردات آزاد نشود وضعیت بازار خودرو به همین شکل خواهد ماند. لذا به محض تحویل خودرو به مشتری او 20 درصد سود کرده است.

 

ثبت نام خودرو 99

 

اما امکان فروش آن را برای مدت یک سال نخواهد داشت. طبق شرایط جدید سند خودرو به مدت یکسال در رهن بانک می ماند تا دلالان وارد ثبت نام نشوند و مصرف کننده واقعی برای خرید اقدام کند.

 

نکته دیگر اینکه برای مدت سه ماهه تا تحویل خودرو سودی برای مشتری در نظر گرفته نشده و پول در اختیار خودروسازی بدون بهره بانکی قرار می گیرد. دلیل آن هم تحویل فوری و عدم مشارکت در تولید است و قراردادهای مشارکت در تولید دو ساله هستند.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار