جزئیات جدید از زمان پیش فروش سایپا-راهبرد معاصر

جزئیات جدید از زمان پیش فروش سایپا

دیروز خبری مبنی بر تعیین قیمت خودرو منتشر شد که یک منبع آگاه ضمن تکذیب این خبر از جزئیات جدید از زمان پیش فروش سایپا خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۰ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020 May 20
کد خبر: ۴۳۴۰۵

به گزارش راهبرد معاصر، یک منبع آگاه قیمت های مطرح شده خودرو را تکذیب کرد و ضمن اعلام جزئیات جدید از زمان پیش فروش سایپا گفت: احتمالا ثبت نام برای پیش فروش خودرو‌های سایپا به بعد عید فطر موکول می‌شود.

 

او گفت: قیمت های اعلام شده خودروها در برخی سایت های خبری صحیح نبوده و شورای رقابت این قیمت را قبول ندارد.

 

وی افزود: قیمت گذاری منتظر تصمیم شورای رقابت است. پراید در ثبت نام جدید جایی نداشته و احتمالا خانواده x۲۰۰ مانند تیبا، تیبا دو و ساینا جایگزین آن‌ها خواهند شد.

 

این منبع آگاه تاکید کرد: احتمالا ثبت نام خودرو‌های سایپا به بعد عید فطر موکول می‌شود، پیش فروش‌ها ۳ ماهه و یک ساله و دوساله تدوین شده و مردم لازم است قبل از ثبت نام به سامانه احراز هویت رفته و ثبت نام کنند.

 

جزئیات جدید از زمان پیش فروش سایپا

شرایط ثبت نام خودرو برای متقاضیان

 

نظر شورای رقابت درباره قیمت جدید خودرو

رضا شیوا، رئیس شورای رقابت با اشاره به انتشار جدولی تحت عنوان قیمت تعیین شده برای محصولات ایران خودرو و سایپا توسط شورای رقابت، گفت: این جدول مربوط به بررسی‌های ابتدایی شورای رقابت برای تعیین دستورالعمل قیمت گذاری خودرو است که نهایی نیست چراکه بعد از برگزاری جلسات مختلف ستاد تنظیم بازار با اصلاحاتی همراه شده است.

 

وی با بیان اینکه در این جدول قیمت های کارخانه درج شده بود، افزود: البته باید توجه کرد که به قیمت های کارخانه هزینه های مالیات بر ارزش افزوده، شماره گذاری و بیمه که در مجموع 14 درصد است هم اضافه خواهد شد.

 

رئیس شورای رقابت با اعلام اینکه ما به هیچ عنوان مسئول اعلام قیمت های جدید انواع خودرو به خودروسازان نیستیم، گفت: شورای رقابت براساس قانون دستورالعمل قیمت گذاری خودرو را تعیین کرده و باید ستاد تنظیم بازار قیمت های جدید را به خودروسازان ابلاغ کند.

 

آموزش ثبت نام و خرید خودرو در سامانه فروش اینترنتی سایپا

سامانه امتا مخفف احراز هویت مرجع تجارت ایران است. سامانه امتا به طور اتوماتیک صلاحیت متقاضی و واجد شرایط بودن او برای درخواست خودروی جدید را مورد بررسی قرار می دهد و در صورت تائید، متقاضیان یک هفته فرصت دارند تا ۵۰ درصد مبلغ خودروی مورد تقاضای خود را واریز کنند و پس از انجام قرعه کشی اگر نام متقاضی به عنوان برنده دریافت خودرو درآمد، می بایست ظرف یک هفته مبادرت به واریز ۵۰ درصد باقیمانده مبلغ خودروی مذکور کنند و تحویل خودرو نیز سه ماه پس از اعلام برنده شدن فرد انجام خواهد شد.

 

در روش جدید ثبت نام طرح فروش سایپا احراز هویت از طریق سامانه امتا صورت خواهد گرفت.
 
 
آدرس سایت و سامانه امتا https://ecsw.ir/ می باشد که میتوانید بامراجعه به سامانه مورد نظر ثبت نام کنید.
 
 
مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار