ثمره زهرچشم سپاه در حیاط خلوت آمریکا خودش را نشان داد-راهبرد معاصر
برنامه هفتم منابع مناسبی برای بالندگی دانشگاه‌ها فراهم کرده است خطیب: امنیت و قدرت ایران مورد اعتراف دوست و دشمن است رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه
جانشین نماینده، ولی فقیه در سپاه:

ثمره زهرچشم سپاه در حیاط خلوت آمریکا خودش را نشان داد

جانشین نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ثمره زهرچشم سپاه پاسداران و عظمت محور مقاومت و حاج قاسم کنار گوش و در حیاط خلوت دیروز آمریکا خودش را نشان داد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۶ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 May 27
کد خبر: ۴۳۹۰۵

به گزارش راهبرد معاصر، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین طیبی‌فر صبح امروز در ستاد سپاه ثارالله کرمان با تبریک عید سعید فطر اظهار داشت: امیدوارم همه ما توفیق پیدا کرده باشیم از سفره ماه مبارک رمضان که خداوند برای میهمانانش انداخته بهره کافی را برده باشیم و بعد از این ماه مبارک نیز خداوند توفیق نگهداری از بهره‌های ماه مبارک رمضان را به ما عنایت کند.

 

وی با گرامیداشت یاد و خاطره قهرمان جبهه مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد: امروز اگر کشتی‌های جمهوری اسلامی ایران مقابل ناو‌های رزمی آمریکا رژه می‌روند و بنزین ما را به دیگر کشور‌ها منتقل می‌کنند و دشمنان جرئت انجام هیچ کاری را ندارند به‌دلیل عظمت محور مقاومت و فرمانده این محور است.

 

جانشین نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه "امروز همه کشور‌های دنیا اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی ایران را تحسین می‌کنند" افزود: امروز دشمنان ما در برابر این عظمت مجبور به پذیرش و تسلیم می‌شوند.

 

وی ادامه داد: درست است که دشمنان سردار بزرگی، چون حاج قاسم سلیمانی را از ما گرفتند، اما ثمره زهرچشمی را که سپاه پاسداران فقط به‌عنوان یک سیلی به دشمن زد امروز مشاهده می‌کنیم.

 

طیبی‌فر با ابراز اینکه "ثمره زهرچشم سپاه پاسداران امروز کنار گوش و در حیاط خلوت دیروز آمریکا خودش را نشان می‌دهد" گفت: به‌محض اینکه کشتی‌های ما با پرچم جمهوری اسلامی راه افتاد اعلام کردند که شش ناو جنگی با هواپیما برای کنترل کردن این کشتی‌ها راه بیفتد.

 

وی با عنوان اینکه تا امروز سه کشتی جمهوری اسلامی ایران در ونزوئلا لنگر انداختند و دشمن قدرت نگاه چپ کردن به آن‌ها را نداشت تصریح کرد: دشمن می‌داند که اگر کوچکترین حرکتی را انجام بدهد سیلی بعدی را پشت‌سرش خواهد خورد.

 

جانشین نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تصریح به اینکه "همه این‌ها ثمره عظمت محور مقاومت و عظمت بچه‌های این محور و عظمت فرمانده‌ای است که محور مقاومت را به‌گونه‌ای فرماندهی کرد که امروز قلدری مانند آمریکا چاره‌ای جز این ندارد که بنشیند و نگاه کند" اضافه کرد: یاد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را همیشه باید زنده نگه‌داشت و از مکتب حاج قاسم بهره لازم را برد./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده