تاریخ عقدنامه ملاک دریافت وام ازدواج-راهبرد معاصر

تاریخ عقدنامه ملاک دریافت وام ازدواج

صندوق بازنشستگی اعلام کرد: تاریخ عقدنامه ازدواج فرزندان برای دریافت وام ازدواج از اول فروردین ۹۸ محاسبه می‌شود.
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۸ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 May 27
کد خبر: ۴۳۹۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

به گزارش راهبرد معاصر؛ با توجه به درخواست‌های مکرر برای لحاظ کردن تاریخ عقد فرزندان بازنشستگان از ابتدای سال ۱۳۹۸ و دستور و تاکید مدیرعامل صندوق مبنی بر اجرایی شدن این درخواست، تاریخ عقدنامه فرزندان بازنشستگان، موظفین و همسر وظیفه بگیر برای دریافت تسهیلات ازدواج، از اول خرداد ۹۸ به اول فروردین ۹۸ تغییر یافت.

 

صندوق بازنشستگی کشوری افزوده است: فرزند یا نوه تحت تکفل بازنشستگان، موظفین و همسر وظیفه بگیر که برای اولین بار ازدواج می‌کنند و تاریخ عقدنامه ایشان در بازه زمانی اول فروردین ۹۸ تا ۳۱ اردیبهشت ۹۹ قرار دارد، می‌توانند برای دریافت تسهیلات ۲۰ میلیون تومانی، نسبت به ثبت نام و ارسال اینترنتی مدارک خود اقدام کنند.

 

همچنین متقاضیانی که پیش از این و درسال گذشته اقدام به ثبت نام کرده و موفق به دریافت تسهیلات نشده اند، در صورت قرارگرفتن در بازه زمانی اعلام شده (اول فروردین ۹۸ تا ۳۱ اردیبهشت ۹۹) می‌توانند مجددا اقدام به ثبت نام و مدارک خود را ارسال کنند.
منبع: ایبنا

ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
خوبیارغلامی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
0
0
باعرض سلام و خسته نباشی خدمت شما مسولین محترم صندوق بازنشستگی کشوری وام20ملیونی فرزندان بازنشستگان کشوری مرحله اول و دوم که شامل من بازنشسته نشد به همین دلیل فرزندم نتوانسته است همسرش را به منزل بیاره شمارابه خداوند متعال کمک این مرحله به حساب واریز کنید تابتواند ازدواج کنند با کمال تشکر از شما مسولین محترم صندوق بازنشستگی کشوری
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار