تذکرات کلیدی نماینده مجلس به وزیر آموزش و پرورش-راهبرد معاصر
برنامه هفتم منابع مناسبی برای بالندگی دانشگاه‌ها فراهم کرده است خطیب: امنیت و قدرت ایران مورد اعتراف دوست و دشمن است رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه

تذکرات کلیدی نماینده مجلس به وزیر آموزش و پرورش

نماینده مردم بستان آباد در مجلس خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: آموزش کشور نباید خیلی به سمت خصوصی‌سازی برود زیرا فرزندان ملت امانت در اختیار این وزارتخانه هستند.
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۵ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 June 14
کد خبر: ۴۵۹۲۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ غلامرضا نوری قزلجه نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی امروز (یکشنبه 25 خرداد) در جلسه علنی و بعد از گزارش وزیر آموزش و پرورش به نمایندگان اظهار داشت: شبکه شاد باید با توزیع اینترنت در مناطق محروم توسعه پیدا کند.

 

وی افزود:‌ اجرای رتبه بندی معلمان شروع خوبی داشت ولی شاهد تفاوت‌های قابل توجهی در زمینه حقوق‌های آنها هستیم که باید سریعا رفع شود.

 

نماینده مردم بستان آباد در مجلس تصریح کرد: آموزش کشور نباید خیلی به سمت خصوصی سازی برود زیرا فرزندان ملت امانت در اختیار این وزارتخانه هستند و نباید به جاهای نامربوط سپرده شوند.

 

نوری قزلجه اظهار داشت: همسان سازی حقوق بازنشستگان و پرداخت پاداش پایان خدمت معلمان و فرهنگیان از جمله اقداماتی است که باید در دستورکار این وزارتخانه قرار گیرد.

 

وی افزود: مشکل استخدام نیروهای حق التدرسی و نهضت سوادآموزی از اهمیت بالایی برخوردار است، ضمن این که آموزش ضمن خدمات معلمان هم نباید در این وزارتخانه مغفول بماند. این در حالی است که ما در مناطق محروم دچار کمبود نیروی انسانی هستیم.

 

نماینده مردم بستان آباد در مجلس خاطرنشان کرد: باید برای مناطق محروم سهمیه‌ای ویژه در دانشگاه فرهنگیان دیده شود تا آن مناطق دچار کمبود نیروی انسانی نشوند. همچنین در مدارس مناطق محروم کشور دچار کمبود اقلام آموزشی هستیم./ فارس

 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده