ادامه جلسات بررسی اعتبارنامه تاجگردون فردا در مجلس-راهبرد معاصر
برنامه هفتم منابع مناسبی برای بالندگی دانشگاه‌ها فراهم کرده است خطیب: امنیت و قدرت ایران مورد اعتراف دوست و دشمن است رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه

ادامه جلسات بررسی اعتبارنامه تاجگردون فردا در مجلس

دبیرکمیسیون تحقیق اعتبارنامه منتخبان مجلس گفت: نخستین جلسه بررسی اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون عصر امروز برگزار شد و قرار است فردا معترضان و متنخب گچساران در جلسه حضور پیدا کنند.
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۵ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 June 14
کد خبر: ۴۵۹۹۳

به گزارش راهبرد معاصر، علی جدی دبیرکمیسیون تحقیق اعتبارنامه منتخبان مجلس یازدهم در تشریح نخستین جلسه بررسی اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون اظهار داشت: عصر امروز اولین جلسه بررسی اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون منتخب مردم گچساران که مورد اعتراض تعدادی از نمایندگان واقع شده بود، با حضور اعضای کمیسیون برگزار شد.

 

وی افزود: ‌در این جلسه درباره هماهنگی‌هایی که باید در سراسر جلسات بررسی پرونده تاجگردون منتخب گچساران انجام شود بحث و تبادل‌نظر شد.

 

دبیرکمیسیون تحقیق اعتبارنامه منتخبان مجلس گفت: در این جلسه همچنین پس از مباحث صورت گرفته مقرر شد بعد از ظهر فردا جلسه‌ای دیگر برای بررسی مستندات و مدارک معترضین و همچنین دفاعیات و مستندات منتخب گچساران بررسی شود.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: بنابر تصمیمات اخذ شده مقرر شد در جلسه فردا معترضان نسبت به اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون به مدت یک ساعت در جلسه حضور یافته و به ارائه سخنان و مستندت خود بپردازند.

 

جدی در ادامه یادآور شد: البته در این جلسه قرار است پس از ارائه سخنان معترضین و ترک حضور آنها غلامرضا تاجگردون منتخب گچساران نیز در جلسه حاضر شد و به دفاعیات خود بپردازد.

 

دبیرکمیسیون تحقیق اعتبارنامه منتخبان مجلس در خاتمه خاطرنشان کرد: جلسات برای بررسی اعتبارنامه منتخب گچساران ادامه خواهد داشت./فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده