بلاتکلیفی ریاست سازمان مدیریت تهران و درگیری نوبخت-راهبرد معاصر

بلاتکلیفی ریاست سازمان مدیریت تهران و درگیری نوبخت

از رفتن رئیس قبلی سازمان مدیریت تهران به وزارت راه و شهرسازی، 10 روز می‌گذرد ولی ریاست این سازمان همچنان بلاتکلیف بوده و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور نیز درگیر فعالیت‌ها و طرح‌های عمرانی در شهرستان‌ها است.
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۸ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 June 15
کد خبر: ۴۶۱۳۹

به گزارش راهبرد معاصر،  پس از خداحافظی نعمت الله ترکی از ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، همچنان این سازمان بدون رئیس، بلاتکلیف مانده است.

 

17 خرداد ماه سال جاری اعلام شد که ترکی از سازمان مدیریت خداحافظی کرده و به عنوان معاون وزیر راه و شهرسازی معرفی شده است. برخی شنیده‌های غیر رسمی نشان می‌دهد این جابه جایی ناخواسته و به دلیل مسائل سیاسی بوده است.

 

با وجود گذشت 10 روز از رفتن نعمت الله ترکی، محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور همچنان برای سرپرستی یا ریاست این سازمان تصمیم نگرفته و برنامه‌ها و اعتبارات سازمان عریض و طویل پایتخت (کلان شهر تهران) روی زمین مانده است.

 

این اتفاق در حالی رقم می‌خورد که سال جدید به نام جهش تولید نامگذاری شده و نیاز است مدیران در جهت تحقق شعار سال با همت مضاعف تلاش خود را دوچندان کنند.

 

به گزارش فارس، استان تهران بیش از 50 درصد درآمد مالیات کشور را به خزانه واریز می کند و سهم عمده‌ای در تولید و اشتغال کشور دارد.

 

براساس این گزارش، این اتفاق در حالی رخ می دهد که این روزها محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در حال سفر به استان‌های مختلف کشور بوده و مشغول افتتاح طرح‌های عمرانی تحت عنوان «خورشید عدالت» است.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار