منتظر آخر هفته بارانی باشید-راهبرد معاصر

منتظر آخر هفته بارانی باشید

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه از ورود سامانه‌ای بارش‌زا طی روز پنجشنبه هفته‌جاری به جو منطقه خبر داد و اظهار داشت: این سامانه، بارش متناوب باران به همراه وزش باد و افزایش دمای شبانه را به همراه دارد.
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۲ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - 2019 February 13
کد خبر: ۴۶۶۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ محمد خسروی امروز از ورود سامانه‌ای بارش‌زا طی روز پنجشنبه هفته‌جاری به جو منطقه خبر داد و اظهار داشت: این سامانه، بارش متناوب باران به همراه وزش باد و افزایش دمای شبانه را به همراه دارد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه نمود بیشتر این سامانه را برای روز جمعه پیش‌بینی کرد و افزود: بارش‌ها غالبا به صورت باران خواهد بود؛ احتمالا از اواخر جمعه و طی ساعاتی از شنبه در برخی نواحی سردسیر به شکل برف مشاهده شود.

وی درصد تغییرات بارش استان از یکم مهرماه تا 22 بهمن‌ماه امسال در مقایسه با بلند مدت را خوب ارزیابی کرد و افزود: براساس داده‌های مرکز ملی خشکسالی و مدیریت بحران، استان کرمانشاه با 63.8 میلی‌متر افزایش بارندگی، رتبه هشتم کشوری را دارد.

به گفته خسروی، بهترین شرایط بارش‌ها در مدت مذکور به‌نام استان ایلام 123.7 میلی‌متر (افزایش) و بدترین به‌نام سیستان و بلوچستان با 69- میلی‌متر (کاهش) ثبت شده است.

وی بارش سال آبی استان تا به‌امروز را قابل ملاحظه دانست و گفت: بارش‌ها استان بیش از 200 میلی‌متر و بالای نرم بوده است.

فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار