کشتی ایرانی وارد آب های ونزوئلا شد-راهبرد معاصر
واکنش نمایندگی ایران به تحریم‌های خزانه داری آمریکا توافقات مالی ایران و روسیه از ماه آینده اجرایی خواهد شد مسکو: قرارداد جدیدی برای همکاری با ایران امضا خواهد شد وزیر جنگ اسرائیل: ایران بزرگ‌ترین تهدید برای آینده دنیاست اسماعیل هنیه: حمله به خانواده‌ام منجر به تغییر مواضع مقاومت نخواهد شد شرط سازمان ملل برای تداوم کمک‌ به غزه وزیر دفاع آمریکا از تشدید تنش‌ها در مرز لبنان ابراز نگرانی کرد تحریم‌های آمریکا علیه ۵۰ شخص و نهاد به بهانه ارتباط با ایران تأکید وزیر خارجه نپال بر تقویت مناسبات دوجانبه با ایران هشدار کرملین به ارمنستان: با پیوستن به اتحادیه اروپا بازار روسیه را از دست خواهید داد تأکید وزیر خارجه کویت بر توسعه روابط با ایران تاکید باقری بر عزم جدی تهران در توسعه روابط با ریاض جلسه شورای امنیت با محوریت تحولات نوار غزه آغاز مذاکرات عضویت اوکراین در اتحادیه اروپا حملات پهپادی و موشکی مقاومت لبنان به شمال اراضی اشغالی

کشتی ایرانی وارد آب های ونزوئلا شد

سفیر ایران در کاراکاس، پایتخت ونزوئلا تائید کرد که کشتی ایرانی با نام «گلسان» با بار و محوله موادغذایی وارد آب‌های ونزوئلا شد.
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۱ - ۰۲ تير ۱۳۹۹ - 2020 June 22
کد خبر: ۴۷۲۶۲

به گزارش راهبرد معاصر، «حجت الله سلطانی»، سفیر ایران در کاراکاس، پایتخت ونزوئلا تائید کرد که کشتی ایرانی «گلسان» وارد آب‌های ونزوئلا شد.

 

در این ارتباط سفیر ایران گفته است که این کشتی با محموله غذایی به مقصد ونزوئلا نخستین سوپرمارکت ایرانی در کشورهای امریکایی لاتین را راه اندازی خواهد کرد.

 

در این ارتباط سفیر ایران اعلام کرد که این کشتی باری از ۱۵ ماه می، بندرعباس ایران را به مقصد ونزوئلا ترک کرده بود و در حال حاضر وارد آب های ونزوئلا شده است.

 

این کشتی ایرانی در حالی وارد آب‌های ونزوئلا شده است که طی هفته‌های اخیر پنج نفتکش ایران بیش از یک میلیون و نیم بشکه بنزین و مواد سوختی به ونزوئلا منتقل کردند.

 

این در حالی است که آمریکا طی هفته‌های اخیر در راستای یک برنامه گسترده برای قطع ارتباط نفتی ایران و ونزوئلا دهها نفتکش را تحریم کرده است.

 

نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ونزوئلا هم پیشتر به کشورها، بنادر، شرکت‌های حمل و نقل و بیمه گذاران هشدار داده بود در صورتی که به نفتکش‌های ایرانی حامل مواد نفتی به ونزوئلا خدمات ارائه کنند، هدف تحریم قرار خواهند گرفت.

 

منبع: مهر

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده