بستری بیش از ۵۰۰ بیمار کرونایی در بیمارستان های تهران

بستری بیش از ۵۰۰ بیمار کرونایی در بیمارستان های تهران فرمانده ستاد مقابله با کرونای استان تهران از بستری ۵۲۰ بیمار کرونایی در بخش های عادی و ویژه بیمارستانهای تهران خبر داد.
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۹ - ۱۱ تير ۱۳۹۹ - 2020 July 01
کد خبر: ۴۸۶۲۹

به گزارش راهبرد معاصر، علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونا استان تهران در خصوص آمار بیماران مبتلا به کرونا در تهران گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۸ بیمار در بخش های مراقبت ویژه بستری شدند.

 

وی افزود: همچنین ۴۱۲ بیمار هم که مبتلای به کرونا شدند در بخش های عادی بیمارستان های استان تهران بستری شدند.

 

فرمانده ستاد مقابله با کرونای استان تهران گفت: مجموع بستری های در شهر تهران در بیست و چهار ساعت گذشته نسبت به روز قبل از آن ۷.۹ درصد افزوده شده است.

 

منبع: فارس

مطالب مرتبط
ارسال نظر
captcha
تحلیل های برگزیده
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار