محرومیت ۳ ورزشکار ایرانی به دلیل دوپینگ صعود ۱۵ پله‌ای بیرانوند در جدیدترین رنکینگ جهانی عربستان به دنبال شکار ستاره ایرانی / طارمی از اینتر جدا می‌شود؟ زمان واریز کامل کسورات اردیبهشت بازنشستگان کشوری اعلام شد آمریکا پایگاه‌های نظامی خود را در سوریه به یک پایگاه کاهش خواهد داد بازگشت دوومیدانی‌کاران به ایران در غیاب حاشیه‌سازان بازداشت اعضای باند قاچاق ۲۱ هزار گوشی تلفن همراه در بوشهر آتش‌سوزی انبار لوازم یدکی خودرو در جاده قدیم کرج آینده مبهم گندوز در پرسپولیس/ احتمال جدایی بیشتر است اینفوگرافیک/ حداقل حقوق برای حذف یارانه چقدر است؟ طوفان سهمگین در سیستان و بلوچستان ۱۵۴۴ نفر را راهی بیمارستان کرد «سیدورف» با استقبال رسمی مدیران استقلال وارد تهران شد + عکس «جان‌پیرو گاسپرینی» سرمربی جدید رم شد گروگانگیری خونین در لنگرود / مردی که می‌خواست همسرش را در خانه آتش بزند در تیراندازی متقابل با ماموران کشته شد تصاویر/ روزنامه‌های ورزشی امروز دوشنبه ۱۲ خرداد

توضیح باشگاه پرسپولیس در مورد «کمپینی» که خبرساز شده است

باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه ای در مورد کمپین مجازی کارگزار این باشگاه که خبرساز شده است، توضیحات ارائه کرد.
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۸ - ۱۲ تير ۱۳۹۹ - 2020 July 02
کد خبر: ۴۸۷۳۹

به گزارش راهبرد معاصر، در این اطلاعیه آمده است: شروع همکاری با یک گروه فعال در فضای مجازی با عنوان کمپین پرسپولیس، تحلیلها و تفسیرهای متفاوتی را در پی داشت که بی شک برای هر تجربه جدیدی قابل پیش بینی است. اما باشگاه پرسپولیس بر خود واجب می داند برای روشن شدن اهداف و دستاوردهای این کمپین نکاتی را متذکر شود:

 

اول: پرسپولیس بدون اغراق معروف ترین والبته محبوب ترین برند در ایران است؛ نامی که می تواند در مشارکت با کسب وکارهای خرد موجب رونق و اعتبار ایشان شود. بدیهی است در تصمیم گیری برای حضور در این کمپین این مهم هم جزو تکالیف اجتماعی پرسپولیس درنظر گرفته شده است.

 

دوم: هیچ هواداری برای حضور در این کمپین مجبور به پرداخت پول و هزینه نبوده و نیست و تنها با دنبال کردن صفحات مورد علاقه اش در اینستاگرام به آن می پیوندد. البته که درآمد حاصل از این کمپین هم بدون هیچ واسطه مستقیم به حساب باشگاه واریز خواهد شد.

 

سوم: در انتخاب برندهایی که در این کمپین شرکت کرده اند نهایت دقت صورت گرفته تا شان و منزلت نام بزرگ پرسپولیس که در کنار آن قرار گرفته، حفظ شود. با این وجود دنبال کردن پیجهای اسپانسرها صرفاً در راستای حمایت از کمپین مشترک انجام پذیرفته و قرار گرفتن ایشان در لیست دنبال شوندگان لزوماً به معنای تایید محتوا، سرویس ها و محصولات ارائه شده نمی‌باشد. بنابراین راستی آزمایی این صفحات و نیز استفاده از خدمات آنها با هواداران و دنبال کنندگان فهیم صفحه رسمی باشگاه است.

 

منبع:فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده