معاون وزیر امور خارجه: در مذاکرات هسته‌ای، ایران فقط اقدامات اطمینان‌ساز می‌پذیرد سیاری: خلیج فارس بوده، هست و خواهد ماند هلندی نامدار در کادر استقلال این خوراکی مقوی کلسترول را کنترل می‌کند دورتموند، لورکوزن را چپ و راست کرد! آتش‌سوزی در مغازه تعویض روغنی اندرزگو/ آتش به نمای ساختمان مجاور هم سرایت کرد حقوق جدید دانشگاه آزاد اعلام شد/ میانگین دریافتی کارکنان به ۳۱ میلیون تومان می‌رسد ویدیو/ نخستین اخبار دور چهارم مذاکرات ایران و آمریکا آخرین وضعیت پرداخت کالابرگ الکترونیکی/ اعتبار دهک‌های مختلف چقدر است؟ چگونه آب گشنیز به رشد مو و بهبود کیفیت آن کمک می‌کند؟ اسطوره میلان و هلند با پیشنهاد استقلالی‌ها موافقت کرد جزئیات جدید از حادثه سقوط ۷ نفر به چاه در کوهدشت + اسامی سفر مهم عراقچی به ریاض/ پیام ایران به عربستان در آستانه مذاکرات هسته‌ای تنش دیپلماتیک ایران و سوئد/ عراقچی خواستار اقدام عملی علیه متعرضان شد سی‌ان‌ان: تیم فنی آمریکا در مذاکرات یکشنبه عمان حضور ندارد

توضیح باشگاه پرسپولیس در مورد «کمپینی» که خبرساز شده است

باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه ای در مورد کمپین مجازی کارگزار این باشگاه که خبرساز شده است، توضیحات ارائه کرد.
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۸ - ۱۲ تير ۱۳۹۹ - 2020 July 02
کد خبر: ۴۸۷۳۹

به گزارش راهبرد معاصر، در این اطلاعیه آمده است: شروع همکاری با یک گروه فعال در فضای مجازی با عنوان کمپین پرسپولیس، تحلیلها و تفسیرهای متفاوتی را در پی داشت که بی شک برای هر تجربه جدیدی قابل پیش بینی است. اما باشگاه پرسپولیس بر خود واجب می داند برای روشن شدن اهداف و دستاوردهای این کمپین نکاتی را متذکر شود:

 

اول: پرسپولیس بدون اغراق معروف ترین والبته محبوب ترین برند در ایران است؛ نامی که می تواند در مشارکت با کسب وکارهای خرد موجب رونق و اعتبار ایشان شود. بدیهی است در تصمیم گیری برای حضور در این کمپین این مهم هم جزو تکالیف اجتماعی پرسپولیس درنظر گرفته شده است.

 

دوم: هیچ هواداری برای حضور در این کمپین مجبور به پرداخت پول و هزینه نبوده و نیست و تنها با دنبال کردن صفحات مورد علاقه اش در اینستاگرام به آن می پیوندد. البته که درآمد حاصل از این کمپین هم بدون هیچ واسطه مستقیم به حساب باشگاه واریز خواهد شد.

 

سوم: در انتخاب برندهایی که در این کمپین شرکت کرده اند نهایت دقت صورت گرفته تا شان و منزلت نام بزرگ پرسپولیس که در کنار آن قرار گرفته، حفظ شود. با این وجود دنبال کردن پیجهای اسپانسرها صرفاً در راستای حمایت از کمپین مشترک انجام پذیرفته و قرار گرفتن ایشان در لیست دنبال شوندگان لزوماً به معنای تایید محتوا، سرویس ها و محصولات ارائه شده نمی‌باشد. بنابراین راستی آزمایی این صفحات و نیز استفاده از خدمات آنها با هواداران و دنبال کنندگان فهیم صفحه رسمی باشگاه است.

 

منبع:فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار