طوفان و گردوغبار مدارس زابل را در اول مهر تعطیل کرد نتیجه آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد مدارس تهران تک‌شیفتی می‌شوند هشدار نارنجی هواشناسی برای شمال کشور؛ بارش‌های شدید و سیلاب در راه است احکام متهمان حادثه هشتم مهر زاهدان صادر شد جاده چالوس مسدود شد بازگشت ساعت فعالیت مترو تهران به روال عادی از اول مهرماه هر ۵ دقیقه یک ایرانی به آلزایمر مبتلا می‌شود/سونامی آلزایمر در راه است آغاز موج بازگشت مسافران تعطیلات پایان تابستان/ هشدار پلیس نسبت به تبعات شتاب‌زدگی رانندگان هر دو مسیر تونل نیایش تهران امشب مسدود است ماجرای سکته کلثوم اکبری در زندان؛ این زن در آخرین جلسه محاکمه از حال رفت! + فیلم تصاویری از سرنوشت تلخ دریاچه ارومیه + ویدئو هوای تهران در آستانه شرایط بنفش و بسیار ناسالم قرار گرفت تکذیب ادعا‌های رسانه‌های ضدانقلاب درباره یک زندانی زن راهداری: ترافیک فوق سنگین ۱۵ کیلومتری در محور خروجی گیلان هواشناسی: هشدار وقوع سیل برای ۷ استان/ افزایش ارتفاع موج به بیش از ۲ متر در جنوب کشور

دانش آموز در مدرسه باید احساس راحتی کند

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه تمام تلاش ما این است که برنامه درسی و مدرسه‌ به‌گونه‌ای باشد که تمام ساحت‌های تربیتی را در بر بگیرد، گفت: مدرسه خوب، مدرسه‌ای است که شبیه خانه باشد و دانش‌آموز احساس راحتی کند.
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۲ - ۱۴ تير ۱۳۹۹ - 2020 July 04
کد خبر: ۴۹۰۲۵

به گزارش راهبرد معاصر، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در مراسم افتتاح مجازی پایگاه‌های تابستانی دانش‌آموزان که در شبکه آموزشی دانش‌آموزان(شاد) برگزار شد، اظهار کرد: هیچ کاری را نمی‌توانیم معادل یادگیری قرار دهیم؛ یادگیری از بدو تولد آغاز می‌شود و ادامه دارد؛ آدم‌ها طوری ارتباط برقرار کرده و رفتار می‌کنند که یاد گرفتند.

 

وی با بیان اینکه مهمترین تمایزی که آدم‌ها با هم دارند در کیفیت یادگیری است، ادامه داد: انسان‌ها از طریق 4 نوع ارتباط یاد می‌گیرند که شامل ارتباط با خود، ارتباط با خدا، ارتباطی با خلق خدا و ارتباط با خلقت است؛ یادگیری امری محدود به زمان و مکان نیست و محدود به دوره‌ای از زندگی نیست.

 

حاجی‌میرزایی با بیان اینکه  تمام تلاش ما این است که برنامه درسی و مدرسه‌ به‌گونه‌ای باشد که تمام ساحت‌های تربیتی را در بر بگیرد، گفت: مدرسه خوب، مدرسه‌ای است که شبیه خانه باشد و دانش‌آموز احساس راحتی کند. 

 

وی به لزوم ارتباط خانه و مدرسه اشاره کرد و افزود: هدفی که در اوقات فراغت دنبال می‌کنیم با هدفی که در مدرسه دنبال می‌کنیم از هم جدا نیست و معتقدم به این فرصت باید به عنوان یک فرصت طلایی نگاه کرد.

 

منبع: فارس

ارسال نظر