نئاندرتال‌ها به خدا اعتقاد داشتند؟ کنترل نسبی آتش‌سوزی در جنگل‌های حفاظت‌شده «الیت» ابطال آنی معاینه فنی خودرو‌های فاقد صلاحیت در معابر تهران معاون وزیر بهداشت: ۸۰ درصد جانباختگان سوانح رانندگی کمتر از ۵۰ سال دارند نظر آموزش و پرورش پیرامون تعطیلی مدارس در هوای آلوده فرماندار کردکوی: ۳۰۰۰ متر از جنگل‌های درازنو درگیر آتش است / درخواست بالگرد دادیم هوای تهران در مرز هشدار بنفش/ شهر ری با شاخص ۲۸۱ آلوده‌ترین نقطه مهار آتش الیت با ۱۱۵ عملیات بالگرد‌ها و ۱۳ پرواز ایلیوشین مدارس استان البرز غیر حضوری شد شاخص آلودگی شهر تهران از۲۰۰ عبور کرد و وارد محدوده بسیار ناسالم شد خودرو‌های متخلف طرح زوج و فرد تا ساعت ۱۸ توقیف می‌شوند + جزئیات جریمه‌ها آخرین وضعیت آتش سوزی در جنگل‌های الیت ورود دادستانی به آتش سوزی جنگل‌های الیت/ سهل انگاری منابع طبیعی و محیط زیست؟ هشدار بهداشتی: آنفلوانزای نوع A بسیار شدید در راه است! فوری/ آلودگی هوا، مدارس تهران و ادارات ۳ و ۴ آذرماه در وضعیت تعطیلی اضطراری قرار داد دستگیری شرور فضای مجازی در شهرک مسعودیه تهران

دانش آموز در مدرسه باید احساس راحتی کند

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه تمام تلاش ما این است که برنامه درسی و مدرسه‌ به‌گونه‌ای باشد که تمام ساحت‌های تربیتی را در بر بگیرد، گفت: مدرسه خوب، مدرسه‌ای است که شبیه خانه باشد و دانش‌آموز احساس راحتی کند.
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۲ - ۱۴ تير ۱۳۹۹ - 2020 July 04
کد خبر: ۴۹۰۲۵

به گزارش راهبرد معاصر، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در مراسم افتتاح مجازی پایگاه‌های تابستانی دانش‌آموزان که در شبکه آموزشی دانش‌آموزان(شاد) برگزار شد، اظهار کرد: هیچ کاری را نمی‌توانیم معادل یادگیری قرار دهیم؛ یادگیری از بدو تولد آغاز می‌شود و ادامه دارد؛ آدم‌ها طوری ارتباط برقرار کرده و رفتار می‌کنند که یاد گرفتند.

 

وی با بیان اینکه مهمترین تمایزی که آدم‌ها با هم دارند در کیفیت یادگیری است، ادامه داد: انسان‌ها از طریق 4 نوع ارتباط یاد می‌گیرند که شامل ارتباط با خود، ارتباط با خدا، ارتباطی با خلق خدا و ارتباط با خلقت است؛ یادگیری امری محدود به زمان و مکان نیست و محدود به دوره‌ای از زندگی نیست.

 

حاجی‌میرزایی با بیان اینکه  تمام تلاش ما این است که برنامه درسی و مدرسه‌ به‌گونه‌ای باشد که تمام ساحت‌های تربیتی را در بر بگیرد، گفت: مدرسه خوب، مدرسه‌ای است که شبیه خانه باشد و دانش‌آموز احساس راحتی کند. 

 

وی به لزوم ارتباط خانه و مدرسه اشاره کرد و افزود: هدفی که در اوقات فراغت دنبال می‌کنیم با هدفی که در مدرسه دنبال می‌کنیم از هم جدا نیست و معتقدم به این فرصت باید به عنوان یک فرصت طلایی نگاه کرد.

 

منبع: فارس

ارسال نظر
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار