اولین ربات انسان‌نمای طبل‌زن دنیا را بشناسید توزیع دارو در موکب‌های مرز مهران ممنوع شد جزئیات انسداد مسیر‌های تونل توحید برای امشب دادستان تهران: شرکت‌های هواپیمایی مسئول تخلف در زمینه قیمت بلیت هستند هشدار سطح نارنجی برای سه استان شرقی کشور/ آماده باش کامل دستگاه‌های امدادی و خدماتی باستان‌شناسان به «قدیمی‌ترین سکونت‌گاه انسان در ایران» بازگشتند مهلت ۱۵ روزه دادستانی برای ساماندهی کالا‌های خطرناک دستگیری ۱۰ نفر از عاملان نزاع مسلحانه تربت‌حیدریه بازداشت جیب‌بر‌های زن پاکستانی توسط پلیس ایران/ زوار مراقب جیب‌بر‌ها باشند تخلف دو شرکت بزرگ توزیع برنج محرز شد شهادت محیط‌بان پارک ملی گلستان در درگیری با شکارچیان غیرمجاز انتشار تصویر جاسوس موساد که امروز اعدام شد/ روزبه وادی که بود؟ ماجرای مشکل حقوقی املاک آموزش و پرورش چیست؟ گرمازدگی باعث آسیب به اندام‌های حیاتی می‌شود محرومیت ۵۰ درصد موالید کشور از شیر مادر کشف ۳ ریزپرنده و کلت جنگی از سوداگر مرگ در پیشوا

دانش آموز در مدرسه باید احساس راحتی کند

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه تمام تلاش ما این است که برنامه درسی و مدرسه‌ به‌گونه‌ای باشد که تمام ساحت‌های تربیتی را در بر بگیرد، گفت: مدرسه خوب، مدرسه‌ای است که شبیه خانه باشد و دانش‌آموز احساس راحتی کند.
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۲ - ۱۴ تير ۱۳۹۹ - 2020 July 04
کد خبر: ۴۹۰۲۵

به گزارش راهبرد معاصر، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در مراسم افتتاح مجازی پایگاه‌های تابستانی دانش‌آموزان که در شبکه آموزشی دانش‌آموزان(شاد) برگزار شد، اظهار کرد: هیچ کاری را نمی‌توانیم معادل یادگیری قرار دهیم؛ یادگیری از بدو تولد آغاز می‌شود و ادامه دارد؛ آدم‌ها طوری ارتباط برقرار کرده و رفتار می‌کنند که یاد گرفتند.

 

وی با بیان اینکه مهمترین تمایزی که آدم‌ها با هم دارند در کیفیت یادگیری است، ادامه داد: انسان‌ها از طریق 4 نوع ارتباط یاد می‌گیرند که شامل ارتباط با خود، ارتباط با خدا، ارتباطی با خلق خدا و ارتباط با خلقت است؛ یادگیری امری محدود به زمان و مکان نیست و محدود به دوره‌ای از زندگی نیست.

 

حاجی‌میرزایی با بیان اینکه  تمام تلاش ما این است که برنامه درسی و مدرسه‌ به‌گونه‌ای باشد که تمام ساحت‌های تربیتی را در بر بگیرد، گفت: مدرسه خوب، مدرسه‌ای است که شبیه خانه باشد و دانش‌آموز احساس راحتی کند. 

 

وی به لزوم ارتباط خانه و مدرسه اشاره کرد و افزود: هدفی که در اوقات فراغت دنبال می‌کنیم با هدفی که در مدرسه دنبال می‌کنیم از هم جدا نیست و معتقدم به این فرصت باید به عنوان یک فرصت طلایی نگاه کرد.

 

منبع: فارس

ارسال نظر