تمام بیمارستان های تهران موظف به پذیرش بیماران مبتلا به کرونا شدند

معاون درمان وزیر بهداشت در نامه‌ای به رؤسای 3 دانشگاه علوم پزشکی تهران خواستار پذیرش بیماران مشکوک و مبتلا به کرونا در تمام بیمارستان‌های تهران شد.
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۷ - ۱۸ تير ۱۳۹۹ - 2020 July 08
کد خبر: ۴۹۷۴۳

به گزارش راهبرد معاصر، قاسم جان بابایی ،معاون درمان وزیر بهداشت در نامه‌ای به رؤسای 3 دانشگاه علوم پزشکی تهران خواستار پذیرش بیماران مشکوک و مبتلا به کرونا در تمامی بیمارستان‌های شهر تهران شد.

 

تمام بیمارستان های تهران موظف به پذیرش بیماران مبتلا به کرونا شدند

ارسال نظر
captcha
تحلیل های برگزیده
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار