کشف قلک‌های ۱۸۰۰ساله مملو از سکه پنجمین پرواز بارورسازی ابر‌ها در حوضه آبریز دریاچه ارومیه انجام شد مدارس و دانشگاه‌های کدام استان‌ها فردا سه‌شنبه ۱۸ آذر ماه ۱۴۰۴ تعطیل شد؟ اطلاعیه مهم درباره فعالیت مدارس مازندران فردا سه‌شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۴ جولان آنفلوآنزا در کشور؛ شیوع بیش از سه‌برابری نسبت به حد هشدار! مدارس و دانشگاه‌های چهارمحال و بختیاری تا پایان هفته تعطیل شد  کلاهبرداری کلان با وعده پرداخت وام فوری دومین آزمون استخدامی ویژه معلولان پیش از عید برگزار می‌شود هشدار سیل در ۳۲ استان؛ بارش‌های گسترده در آسمان غرب ایران  بارش‌های سیل‌آسا در سراسر کشور / هشدار بارش برف، باران و طوفان وضعیت تعطیلی تهران در روز دوشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۴ اعلام شد + جزئیات  مدارس و دانشگاه‌های کدام استان‌ها فردا دوشنبه ۱۷ آذر ماه ۱۴۰۴ تعطیل شد؟ سامانه بارشی قدرتمند وارد غرب کشور می‌شود هوای تهران قرمز شد؛ بارش‌ها از فردا آغاز می‌شود کندوان از امروز تا چهارشنبه بسته شد/ هراز و سوادکوه، مسیر‌های جایگزین بارش‌ها از فردا آغاز می‌شوند / برف و باران در گستره وسیعی از کشور

دلیل اختلال در سامانه پاسخگویی سازمان تامین اجتماعی

رئیس مرکز ارتباطات مردمی سازمان تأمین اجتماعی درباره اختلال در سامانه 1420 توضیحاتی ارائه داد.
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۴ - ۳۱ تير ۱۳۹۹ - 2020 July 21
کد خبر: ۵۱۵۶۴

به گزارش راهبرد معاصر، ایمان بیوس رئیس مرکز ارتباطات مردمی سازمان تأمین اجتماعی در ارتباط زنده تلویزیونی درباره اختلال در عملکرد سامانه ارتباطات مردمی 1420 توضیح داد: با توجه به اینکه در روزهای پایانی ماه قرار داریم و سازمان تأمین اجتماعی طرح متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را اجرایی کرده است با حجم زیاد تماس‌‌ها روبه‌رو شده‌ایم. به همین دلیل زمان پاسخگویی به هموطنان طولانی‌تر شده است.

 

وی افزود: از سوی دیگر با شیوع بیماری کرونا افرادی که بیمه بیکاری شامل حال‌شان می‌شود برای اطلاع از جزئیات آن با این سامانه تماس می گیرند که یکی دیگر از دلایل شلوغی خطوط این موضوع است.

 

بیوس ادامه داد: همچنین طرح متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان که شامل حال 3.5 میلیون نفر خواهد شد با دستور رئیس جمهور و پیگیری‌های مدیرعامل سازمان از اول مردادماه اجرایی می‌شود و در این زمینهه بازنشستگان و خانواده‌هایشان پرسش‌های متعددی را مطرح می‌کنند.

 

رئیس مرکز ارتباطات مردمی سازمان تأمین اجتماعی درباره دلیل زیاد نشدن ظرفیت پاسخگویی تماس‌های مردمی توضیح داد: خوشبختانه ظرفیت خطوط ما تا یک ماه آینده توسعه پیدا خواهد کرد. در حال حاضر روزانه حدود 10 هزار تماس مردمی داریم و در حال توسعه این سامانه هستیم.

 

وی در پایان گفت: سامانه ارتباطی 1420 از ساعت 7:30 صبح تا ساعت 22 پاسخگوی تماس‌های مردمی است و تلاش خواهیم کرد با افزایش ظرفیت این سازمانه مدت زمان پاسخگویی 24 ساعته شود.

 

منبع: فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار