فعالیت مدارس ابتدایی اراک و برخی از روستا‌ها فردا دوشنبه غیرحضوری شد آمار جدید ابتلا به تب دنگی در کشور/ پشه آئدس در کدام استان‌ها دیده شده است؟ اعلام ساعت کاری ادارات سیستان و بلوچستان تا نیمه فروردین مهار موج شدید آنفلوآنزا در کشور طی هفته جاری ادارات استان سمنان فردا تنها ۴ ساعت فعال خواهند بود کلاهبردار متروی تهران دستگیر شد کاهش زمان ثبت شرکت از یک ماه به دو روز مدارس ۴ شهرستان خراسان رضوی فردا در نوبت صبح غیرحضوری شد تأخیر ۲ ساعته آغاز به‌کار فردا شامل مراکز تعویض پلاک می‌شود؟ مدارس سراسر کشور فردا دوشنبه ساعت ۱۰ صبح باز می‌شوند اعلام جزئیات تغییر ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی از فردا مدارس، دانشگاه‌ها و ادارات کدام استان‌ها یکشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۴ تعطیل شد؟ موج بعدی بارش‌ها از راه می‌رسد / این استان‌ها منتظر بارش باشند مدارس برخی شهرستان‌های خراسان رضوی ۳۰ آذر تعطیل شد تغییر در برنامه امتحانات آموزش و پرورش از ۱۱ تا ۱۷ دی ۱۴۰۴ بازداشت ۳ مدعی نفوذ در دستگاه قضایی

دلیل اختلال در سامانه پاسخگویی سازمان تامین اجتماعی

رئیس مرکز ارتباطات مردمی سازمان تأمین اجتماعی درباره اختلال در سامانه 1420 توضیحاتی ارائه داد.
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۴ - ۳۱ تير ۱۳۹۹ - 2020 July 21
کد خبر: ۵۱۵۶۴

به گزارش راهبرد معاصر، ایمان بیوس رئیس مرکز ارتباطات مردمی سازمان تأمین اجتماعی در ارتباط زنده تلویزیونی درباره اختلال در عملکرد سامانه ارتباطات مردمی 1420 توضیح داد: با توجه به اینکه در روزهای پایانی ماه قرار داریم و سازمان تأمین اجتماعی طرح متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را اجرایی کرده است با حجم زیاد تماس‌‌ها روبه‌رو شده‌ایم. به همین دلیل زمان پاسخگویی به هموطنان طولانی‌تر شده است.

 

وی افزود: از سوی دیگر با شیوع بیماری کرونا افرادی که بیمه بیکاری شامل حال‌شان می‌شود برای اطلاع از جزئیات آن با این سامانه تماس می گیرند که یکی دیگر از دلایل شلوغی خطوط این موضوع است.

 

بیوس ادامه داد: همچنین طرح متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان که شامل حال 3.5 میلیون نفر خواهد شد با دستور رئیس جمهور و پیگیری‌های مدیرعامل سازمان از اول مردادماه اجرایی می‌شود و در این زمینهه بازنشستگان و خانواده‌هایشان پرسش‌های متعددی را مطرح می‌کنند.

 

رئیس مرکز ارتباطات مردمی سازمان تأمین اجتماعی درباره دلیل زیاد نشدن ظرفیت پاسخگویی تماس‌های مردمی توضیح داد: خوشبختانه ظرفیت خطوط ما تا یک ماه آینده توسعه پیدا خواهد کرد. در حال حاضر روزانه حدود 10 هزار تماس مردمی داریم و در حال توسعه این سامانه هستیم.

 

وی در پایان گفت: سامانه ارتباطی 1420 از ساعت 7:30 صبح تا ساعت 22 پاسخگوی تماس‌های مردمی است و تلاش خواهیم کرد با افزایش ظرفیت این سازمانه مدت زمان پاسخگویی 24 ساعته شود.

 

منبع: فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار